torsdag 23. november 2006

Hvem har slått sensorene?

Altså, jeg skulle da ringe min fantastiske sensor idag (dvs. det er utgangspunktet mitt, fordi jeg vil jo tro det beste om folk). Og makan til forsvarsposisjon fyren var i.. tror jeg dah. Eller kanskje jeg ikke får det beste frem i folk? Aner ikke, jeg ble iaf ikke mer klok etter samtalen, men det tror jeg at han ble ;) Jeg tryllet iaf frem en pause fra ham, hvor han etter en liten stund med stillhet svarte med mye mer varm stemme "ja, det har du jo fullstendig rett i" ;)

Nok en sjel reddet! Hihiiiii...

Ellers, så skal jeg på metodekurs i Kontrakt 2 imorgen.. etter jobben da, seff. Tøtto skal til Ole også denne helgen, så kanskje jeg får gjort mye fornuftig skolearbeid (*ler meg skakket*)

Æsj, drit.. jeg tror jeg får trekke pluggen ut for alle samtalene på msn. Spes Sissel, som bare "lærer" meg nye versjoner av sammensetning av ord.. (møbelsatan f.ex ;))...

Uff... (det høres da veldig besteborgerlig ut.. æsj... usjameg.. (det hørtes helt jævlig ut.. )), nei FAEN heller.. Ahhh.. Myyyyye bedre!

Natta folkens!

5 kommentarer:

Sissel sa...

Hehe, møbelsatan, Ikeahelvete osv.. Fine sammensetninger, synes jeg! ;)

Vala sa...

Hehe.. ja, jeg syntes ikke de var så himla ille da. Men siden jeg er for en svamp å regne med sånne ord, så må jeg ta meg selv i nakken ;)

Sissel sa...

Så det du mener å si er egentlig at jeg har dårlig innvirkning på deg? Hmmpf, hørt sånt tull! ;)

Vala sa...

Ehem... vel, det er jo en fordel å kunne skylde på andre, enn å faktisk måtte gå god for at en selv bare er sånn liksom?
*knis*

Sissel sa...

Haha, det blir litt sånn; "Skyld på min skyld"