søndag 11. februar 2007

Heks 121, NIRI

Jau, da var vi der igjen. Fornektelsen siger på og inspirasjonen stikker av så fort anledningen byr seg. Her i huset, skal det jo lite til før akkurat det skjer. Vi har altså Aurora som trenger hjelp til noe, eller en katt som må børstes eller få ormekur, en hund som åpenbart melder sin frustrasjon over manglende oppmerksomhet ved å spise kritt, nye og ubrukte dobørster (arg.. pengesluk nr. 1 ;)) und zu weiter......
Det skjer også endel via msn, det være seg frustrasjon fra medstudenter, "flørting", linker til youtube hvor innholdet er engasjerte indiske sangere, hehe... Mye som skjer når en egentlig ikke trenger det. Så er det jo tilslutt denne hangen til å skrive blogg eller kommentere andres blogger midt i denne eksamensskrivingen! Skjønner ikke hva det kan komme av jeg :P

Oppsummert, så må jeg få skryte av meg selv! Altså, NIRI ble utlevert onsdag morgen. Da sto hovedsaklig oppgaven i storgruppen mest i hodet mitt (og faen, tror du ikke at Husabø glitret med sitt nærvær!! Angst, hehe...), så rett på jobb.. Tittet litt på oppgaven. MERK: vekt på "tittet"...

Torsdag var det kollokvie i gruppen, av dem som faktisk stilte. Noe som å viste seg å være totalt 4 iberegnet meg selv. Var litt å hente der også.

Ingunn "flyttet" inn over natten, og det var super koselig selv om de siste linjene som ble skrevet ble forfattet med litt for mye rødvin innabords ;) Men det var med ett ikke så vanskelig å finne på noe å skrive, hehe..

Fredagen var det kollokvie hos Line og Maria. Fra kl. 10 (med tilhørende frokost!!) og jeg gikk vel for å hente Aurora i 20 tiden. Vi var ganske slitne mot slutten der, men det kom sinnsykt mye bra ut av det. Til tross for at vi ikke alltid er like enige (dvs, er vel mest meg som ikke er enig, hehe...).
Men altså, man går ikke sulten fra Line og Co! Snakker om fantastisk bevertning og mye kos ellers!

Lørdagen var det kollokvie hos Sissel! På dette punktet så var jeg egentlig super sliten av alt som hadde med oppgaven å gjøre. Men fremdeles, humøret var i behold! Og det ble ikke noe problem å fortsatt hevde godt humør!!
Denne kollokvien ga meg masse! Veldig mange flotte momenter som hoppet opp i trynet på meg iløpet av disse timene også. For ikke å snakke om all latteren som også (bombe!!) satt løst hos oss som deltok ;)

Summasumarum, Vala har virkelig tatt på seg studinerollen de siste dagene.. Er faktisk ganske så stolt jeg! Selv om jeg ikke nødvendigvis tror at jeg forstår så veldig mye mer på denne oppgaven uansett ;) Meneh, den hadde vel ikke hatt så mange gode momenter hvis det ikke hadde vært for innsatsen min på de forskjellige kollokviene! For ikke å snakke om de andres innsats, mtp forsøkene deres i å "omvende" meg ;)

Jeg er jo tross alt "DRØY" liksom :P

Vel, nå varmer ovnen seg opp for å mekke dagens matbete.. Noe så sinnsykt fantastisk som Grandiosa.. ugg.. vel, det er den eneste pizza'en i ferdigformat jeg får i Aurora. Så hvis jeg er opptatt med eksamen, så er jeg opptatt med eksamen. Ittno mekking av mat fra bunnen i dag nei..

6 kommentarer:

Sissel sa...

Du drøy ja.. Fader, du får virkelig ikke bruke mot meg den kindereggopplevelsen jeg hadde i går altså... Filter og filter du liksom ! ;)

Vala sa...

Eh.. altså, nå forstår jeg at jeg er drøy OG blÅÅnd..

Hva snakker du om, hvilken kinderexpo?

*skjønner ingenting her..- noe som kan begrunnes i NIRI stress ;)*

Sissel sa...

Hæ? Jeg har falt av. Hva diskuterer vi nå, egentlig?? Uææhh. NIRI tar knekken på hjernen.. :(

Vala sa...

hehe, jeg aner ikke hva du drøfter jeg! Jeg har falt helt av min høye hest da dok.14 kom på banen. Til tross for at den ikke endret så veldig mye på oppgaven min, så tilførte den selvtilliten min noen stygge hakk pga de anløp til panikk den medførte
*ler seg skakket!*

Sissel sa...

Haha, hadde du sett hvor hvit jeg ble i trynet da meldigen poppet opp på msn, så hadde du ledd deg skakk. Seriøst, jeg trodde jeg skulle kaste opp! ;)

Vi aner ikke hva vi drøfter nei, men det er jo virkelig lovende ift drøftelsene på eksamen da. ;) Mohahaha!!

Vala sa...

Oh, det var jo også en tanke...

*grønn i ansiktet*

Hihi