søndag 22. april 2007

Søndagssukk......fra en tiltaksløs stakkar.

Utenfor er det grått og regnet hamrer på takvinduet. Mest av alt har jeg lyst til å legge meg ned på sofaen og bli liggende der. Helgen har ikke gått som planlagt. Hvorfor er vanskelig å sette fingeren på. Men mest av alt, så er det vel mangel på dette forbannete ordet "tiltak" som er avgjørende!

Er en halvtime til jeg skal løpe rundt på Varden og varme opp Sofus før AG treningen. Og det gleder jeg meg til. MEN, det medfører at jeg kommer til å være "borte" fra den mulighet til å skrive den JÆVLIGE oppgaven i to og en halv time...Noe som igjen medfører muligheten til å faktisk skrive oppgaven synker for hvert åndredrett jeg tar...

Hvorfor, jo fordi TILTAKET er "ikke - eksisterende" for tiden.

Tror jeg rett og slett må få ut fingeren og ta en sjekk hos legen. Det er ikke det at skole/jobb/liv blir for mye, eller pga manglende interesse. Jeg har rett og slett ikke "tiltak".

Men atte, FB er artig folkens! Nyeste tilskudd på FB stammen er Rachel, en slektning jeg knapt visste om *ler*

Det var det, over og ut med denne sutre posten....

Kan mangel på tiltak ha noe å gjøre med det faktum at det er DEN tiden i måneden igjen, å gjøre?

*sukk*
*stønn*

og en annen ting, ser at naboen IGJEN har fått ny katt... mest sannsynlig.. eller så mater de andres katter, IGJEN.. sukk... tullinger... sukkk.....

14 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ta deg en tur til legen du, så slipper vi sure miner på treningen...
Nei bare tuller. Merket ikke noe til noe på treningen, det var jo full innsats:)
Sikkert dumt spørsmål, men hva er FB?

Vala sa...

Hehe... vel, jeg sutret jo litt over alt regnet da. Men det er vel bare naturlig sånn som det bøttet ned!

Men nei, det er vel helst den fysiske formen som sliter, du la vel merke til all pesingen jeg viste så klart frem?

FB, hmmm.. altså, vet ikke om dette er en "godkjent" forkortelse. Men har du hørt om Facebook.com?

Anonym sa...

Ja ikke ofte jeg har sett deg så pest;), var vel ikke bedre jeg..
Så faktisk om Facebook i en avis nå, kjendisenes nye boltreplass...

Anonym sa...

Eit helseproblem er jo godt å skylde på når man egentlig berre er lat...
Knegg, knegg!
Neida no var eg helt på grensa her! La meg sei det slik, man er ikkje før over vinterdepresjonen før vårslappheten gjer sitt inntog. Skikkelig kjipern!
Som en oppmuntring, snart skal vi på Rettsmed. inst. og sjå åstedsbilder, nam, nam!

Vala sa...

Hihi.. men du som tidligere har vært tilknyttet sykehus må jo vite hvor viktig det er at folk går til legen _ i tilfelle_ de er syke...

Dette er ikke noe "hill de som til stadighet tror de er syke (pokker, husker ikke hva det heter.. .hihi)" men mer enn, man skal ta sitt ansvar alvorlig.. *host*

Uansett, joda, spypose skal medbringes. For anledningen en sort en (ikke av sorg, men av praktiske årsaker..les:tilgang... haha..), men jeg gleder meg VILT! Eh, er det litt sykt kanskje?

Hm, likesågreit.. noen som vet om Mådern og Sissel skal være med? Jeg får vel dytta inn to pers til liksom ;)

Anonym sa...

HYPOKONDER heiter det! Nattings Vala!

Vala sa...

Supert! Tusen takk Line. Da får jeg sove inatt også så fremt de jævlene fra igår ikke kommer tilbake.

Nå tror jeg at jeg er ferdig å kommentere også, må bare sjekke om noen har kommentert kommentarene mine først *ler*

Sissel sa...

Hva snakker vi om her? sykdom og spyposer og slikt? Jeg falt helt av. Og ikke plag de syke. ;p

Vala sa...

Hehe.... nei atte Ekskursjonen til Rettsmedisinske imorgen!!! Vi gleder oss (vi syke, syke mennesker :). Har skjønt av Mådern at dette er noe dere IKKE har fått med dere....

Sissel sa...

Nei altså, dette har gått meg mange hus forbi, for å si det sånn. Uansett så er det null tid for tull, om jeg skal få unna en haug med ting før vi suser avgårde på ferietur.

Vala sa...

"TULL", du kan da ikke kalle besøk til rettsmedisinsk for tull!

*rister oppgitt på hodet *

:P

Anonym sa...

Tenkte jeg skulle ta en tur inn å skrive en liten hilsen;) Hadde du bilder fra Hemsedal turen i fjord her inne, finner de ingen plass jeg. Hehe. vi snakkes på tirsdag klokken 12 da;)

Vala sa...

Lille! Du må jo lete under "2006" i arkivet på høyre side for å finne dem vettu ;)
Men altså, for å gjøre det litt mer lett, så har jeg funnet det for deg ;)

http://volven.blogspot.com/2006/07/hemsedal-bilder.html

Anonym sa...

ha ha jeg ser du har laget oppskrift til denise... det gjorde jeg også da hun skulle lære seg å legge bilder inn i bloggen. Godt at det går ann å baklengskjede folk også. Du må bare ikke si at hun lærer fort for å være så gammel - det liker hun ikke (tips) det der tiltaksgreiene -det har klart noe med oppgaveskriving å gjøre det. Jeg skal også skrive oppgave snart ser du, spesialistoppgave, snart ,snart...nemlig