fredag 17. oktober 2008

Positivt innlegg!!!

*flire* Har vært mye "sutring" i det siste, så vel HER prøver jeg med noe annet:

Ting å være glad for:

  • Nye "Affaboots" kom "dettende" inn døren i går kveld, altså ørkestøvler. Penger spart, er penger tjent.
  • Jeg har verdens fineste tøtte på to ben! Mer nydelig og smart frøken skal en lete lenge etter.
  • Har fremdeles to hunder og en katt. "Befolkningen" har altså ikke minket etter lørdagen når Emma forsvant (dette gjelder også pinnedyrene, still going strong på tre stk).
  • Har bestått en av fire hjemmeeksamner i Strafferett/Rettargang!!!
  • Overlevde mentalt skoleeksamen i erstatningsrett. Problemet med en stryk får jeg ta når det kommer.
  • Margun har shoppet klær til meg på Fretex (*flire*)
  • Polakkene ser ut til å være ferdig med nabohuset...... snart.... eller.. ikke?
  • Flippa er en oppmerksom sak!
  • Sofus er helt som vanlig (ingen endring er en god endring eller noe *flire*) :P
  • Jeg har fått en flott, ny jobb med koselige kolleger.
  • Jeg har penger til blekk idag, så jeg kan få printet ut flere "savnet postere" om Emma.
  • Mobilen fungerer, lager fremdeles lyd når noen ringer *flire*
  • OneCall utsatte forfallsdatoen *klemme kundeservice*
  • Det ser ut til at det er en bitteliten mulighet for blå himmel idag UTEN haggelbyger ;)
  • Jeg har vinterdekk på i tilfelle det allikevel skulle komme en skur med harde kuler...
  • Jeg er ikke et problem. De som anser meg som ett overser helt at problemene dukket opp LENGE før jeg kom på banen.
  • Ingunn kommer på frustrasjonsbesøk imorgen! Tyt og mas og jentekveld for dem som savner armkroker!!!
  • Jeg har ingenting usnakket med noen. Skuldrene er senket og helgen kan bare komme.

  • ÅÅÅÅÅÅH! Stillasgutta på andre siden av huset tror at de har sett Emma igår eller dagen før. Jeg håper at de har rett. Dette må da absolutt falle inn under positivt? *smile fra øre til øre*

Puh... slitsomt :P

Såh... da får jeg komme meg på jobb og tjene noen slanter til :)

Ha en strålende kveld folkens, og husk - ta vare på deg selv. Det er ytterst sjeldent at andre gjør det......




Ingen kommentarer: