onsdag 25. mars 2009

Idag ville Sofus skatten ha fyllt 4 år!

...og vemodet har igrunnen vedvart siden midnatt på siste kveldstur med Flippa. Det tok faktisk til å "snø" og det fikk meg tilbake til de stille natteturene jeg hadde med gutten, når snøen var som verst. Jeg tror jeg vil våge meg til å si at dette var de fineste turene bare jeg og ham hadde sammen. Det er jo noe eget ved denne stillheten som oppstår når snøen daler ned. Nå var det absolutt ikke slike tilstander inatt, men det startet tankerekken og savnet hos meg.

Sofus er dypt savnet og fremdeles er det ikke mer enn en "hvordan går det med deg" som får halsen til å snøre seg sammen og tårene til å søke ut. Men jeg vet også at avgjørelsen var korrekt. Det er vanskelig å si noe mer enn hva jeg sa ved forrige innlegg om go'gutten min.

Flippa gjør sitt ytterste for å minnes Sofus. Senest idag tok hun opp en av hans hobbier som da går ut på å dra en god dæsj kattebæsj oppi nærmeste seng (min) og leke litt med den der... søteste *en smule ironisk tone*







Disse bildene har nettopp åpenbart seg på mobilen til Aurora. Så da benytter jeg muligheten til å vise noen nye bilder av Soffen fra mai 08, enn å bruke dem som allerede de fleste kjenner til.

Tusen takk for alle mailer, meldinger og telefonsamtaler jeg har fått fra dere! Omtanken mange har utvist har varmet vanvittig godt - og jeg gleder meg til å samle inn klemmer og samtaler som jeg enda har til gode ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Mange klemmer til deg og gratulerer til Sofus :)
Sees snart på trening?

Klem fra Stine og Ace