onsdag 8. april 2009

Tallinn tur!

Søren også, når det først skjer noe så burde jeg vel strengt tatt skrive om det?
Nuvel, altså- reiste med jobben til Tallinn på torsdag. Pilsen kom frem rundt kl. 11.30, minitaxi'en kom ca. 12.15 og øl ble inntatt på Flesland ca. 13.00. Tallinn ankom vi rundt 18.20 (Tallinn tid, en time foran oss).

SÅH, deretter fulgte det strengt tatt følende scenario med små variasjoner:

MAT
DRIKKE (alkoholholdig seff)
DANS
LATTER
FNISING
SUBBING
SHOPPING (ytterst lite av dette igrunnen- puh... deilig)

Hver dag inneholdt altså samtlige av de nevnte ovenfor. Lørdagen ble ekstremt fuktig for min del da noen var så elskverdige å sørge for at jeg fikk eks antall shots med Fisher ett eller annet (Fisherman?)- smakte iaf skremmende godt, derav for mye drikke. Så takk til de alle som etter tur tok meg under armen og passet på meg *flire*

Returen gikk hjem på søndag og på Flesland ble jeg møtt av tøtto og eksen, hvor sistnevnte til og med fikset meg middag *kryss i boken*

Mandagen.. tja, der begynte jammen meg gangsperren å melde seg- noe så ekstremt at jeg faktisk vurderte muligheten for om jeg hadde pådratt meg ribbeinsbrudd. Men siden alt var så balansert på tirsdag så antar jeg at det ikke var det *flauuuu*

Bilder har jeg lite av, så det dropper jeg rett og slett, med mindre det dukker opp ett senere :P

1 kommentar:

Hundeliv sa...

Høres du som du har hatt en flott tur, gangsperre til tross ;)
Ha en flott påske!!

Popsen hilser til Flipsen :)