mandag 22. juni 2009

Utferdselstrang!

Det er en skummel trang. Man får et intenst behov etter å søke seg inn til byens drikkekilder. Dersom noens venner får en festlig ide om at en slik trang kan stilles uten at en behøver å betale betyr det fort at noen blir rimelig på en snurr! Så ja, lørdagskvelden gikk til feiring av en søt herremanns 23 årsdag på et så fantastisk sted som Kalfaret Brygghus. Mådern ga meg også en omvisning inn bak fasaden som medførte en enorm syngetrang pga fantastisk akustikk i "katakombene" (som jeg har døpt det). Eller, det var vel kanskje en god blanding av masse drikke OG fantastisk akustikk (i våre ører..... kanskje ikke for alle :P).

Og situasjonene tatt i betraktning som oppsto iløpet av lørdagskvelden, som også var grunnet fantastisk overmot, ufattelig dårlig humor, opprydningsbehov OG eventyrlyst - så oppsto det en noe forsinket fyllaangst da jeg idag tok mot til meg og leste igjennom innkommende og utgående sms'er fra natten til søndag. Ja, altså - hm.... alt en finner på er jo en så fryktelig god ide når en har eks antall i promille der og da og det plutselig finnes absolutt ingen grenser for hva en kan finne på å fortelle om *smile englesøtt*

Så dette innlegget er ment som skrekk og advarsel for dere andre som IKKE pleier drikkekilder regelmessig. For slike langvarige avbrudd medfører som oftest noe som kan tendere til pinlige episoder i ettertid - dersom en ikke tar tyren ved hornene eller ikke er så altfor selvhøytidelig, som meg selv ;)

Den gode nyheten er at til tross for eks antall i promille var fremdeles det åletrange blendahvite antrekket mitt fremdeles blendablendende der jeg trasket meg hjemover etter nachspiel evenementet, selv om jeg også klarte å havne på feil nachspiel :P

Alt i alt en vellykket kveld for meg og mitt selskap da vi hadde det ustyrtelig morsomt. MEN, utfallet kunne ha blitt det totalt motsatte dersom bare en av hendelsene hadde avviket *flire*

Fordi livet skjer jo mens en klatrer, ikke når en har besteget toppen ;)

ain't about how fast I get there
ain't about what's waitin' on the other side
it's a climb
(og for de av dere som er uinvidde på denne, så er det altså sitat fra Miley Cyrus ;))

5 kommentarer:

Soppen sa...

Haha, høres ut som en morsom kveld! Håper jeg får en sånn en i morgen, bortsett fra at vi ikke skal ut, så jeg kommer enten til å drukne uti sjøen fordi vi er på en båt, eller jeg kommer til å brenne opp på et bål på stranda eller noe slikt. :D

Litt fornærma over at jeg ikke fikk meldinger er jeg jo, da.

Vala sa...

*premie til Soppen for kommentering!*

JAAAAAAaa, eller eh.. neiii? Tror ikke du skal være så fryktelig fornærma. Tror du hadde blitt fryktelig stressa dersom du hadde fått en av disse *flire*

Men for all del, jeg vet jo ikke så godt om du heller flere veier enn en eller hva *ler enda mer*

narodnaja volja sa...

å klatre seg opp over ja.. eller vel, rammle nedover, alt ettersom hvordan man ser på situasjonen. personlig er jeg overrasket over hvor kynisk og rolig jeg tar hele helgens strabaser...

skal la visse involverte lide over en viss tid, før jeg vurderer å ta stilling til det, for å beroe vedkommende at alt er ok.

narodnaja volja sa...

og nå skal det sies at jeg etter dagens telfonsamtale, fikk fornyet angst - ikke overfor vedkommdende, men for å ha vært frekk overfor deg =( vi to = et par øl i morra kveld!! sånn er det bare...

Vala sa...

Mådern: Glæææææder meg!!! Og så skal jeg forsøke å unngå kneet ditt *flire*