søndag 10. oktober 2010

Deilig tur i Hordnesskogen



Frøknene er på tur! Vi valgte den lengste ruten for å få mest mulig tid for oss selv i skogen. Dessuten, så var de "korteste" rutene befengt med søndagsfolket - slitsomt!


Og Flippa er jo selvsagt med!

Et stykk bilde av en poserende Flippa var alt jeg fikk tildelt av henne. Så føyk hun videre!

...og det er når jeg ser slik natur at jeg virkelig skulle ønske at jeg var mer rutinert friluftsmenneske! Men jeg har skjønt at jeg må under oppdragelse av en som gidder, fortrinnsvis en kjæreste :P Må jo til endel timer for å få meg omgjort *lol*
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så fint ni ser ut att ha haft det! Flippa är bara sååå nydelig!

Vala sa...

Jeg kan jo absolutt IKKE motsi meg det komplimentet på Flippas vegne - for enig er jeg jo så absolutt ;)

Men ja, Hordnesskogen er utrolig deilig! I allefall når en går den lengste runden på 8 km. Da unngår en mesteparten av "søndagsgjengerne"