torsdag 3. februar 2011

Ehem..... det står til liv altså

Helt sant! Jeg er bare inne i en laaang periode hvor jeg nok brenner inne med mye pjatt, jeg heller skulle ha dyttet på ALLE andre enn meg selv. Kanskje fordi energien må brukes på andre områder, som oppgaveskriving og jobbsøking. Jeg har lekt under Xtra Personell sine vinger siden august hvor jeg har fått gleden av å arbeide hos Skyss og Skattetaten, men siste oppdraget hos Skyss tok slutt på mandag. Det ble utdeling av en stooor bukett med roser, ørliten "tale" og kaffe og boller til oss tre som sluttet. Skikkelig koselig :) Jeg kommer definitivt til å savne den gjengen der! Makan til humør og dyktige folk skal en lete lenge etter. 

Men når en ikke vet hvor eller når neste oppdrag kommer, så virker det litt inn på humøret. Men heldigvis, ble jeg hentet inn til et intervju vedrørende et vikariat hos fylkeskommunen - og landet den greit. Så nå skal jeg være konsulent ut februar, sånn foreløbig :) *senker skuldrene*

Ellers kastet jeg meg med ut på en ørliten fjellklatring 26. januar. Jeg har jo tviholdt på joggeskoene hele vinter. De har fungert som gull- så fremt det ikke er is........... Første bildet som kommer under her (Teresa har tatt de bildene som ikke har signaturen til Coucheron på seg) viser tydelig hvor mye jeg OG Line sliter oppover fjellsiden. Det var et stykke der hvor jeg vurderte å sette meg ned og bli sittende til våren. Jeg så for meg hvor langt jeg kunne skli dersom jeg mistet kontrollen :P
Men det var en fantastisk tur- og makan til livsglede en får etter en slik halsbrekkende opp-og nedstigning *ler*

Akkurat nå sitter jeg og venter på at Pip skal komme på overnatting mens Line skal til Moelv og årets første agilitystevne. Vi gleder oss til å ha go'terrieren på besøk!




Luke kom snikende og ville være med på vårt bilde. Han passer igrunnen ganske så godt inn hos oss tror jeg ;)


Og ja, jeg har go'biter på meg her.... bombe :P



De tre første bildene er tatt av Teresa og de to siste, Coucheron.

Ingen kommentarer: