onsdag 20. mars 2013

Rastløst fokus....



..... spørsmål, tanker og frustrasjon rullet sammen til en ball grunnet en meget dårlig av-knapp (NB: må sendes på service A.S.A.P.).

Føler meg som en profesjonell prokrastinerer!

Godt å vite at en finner ut av ting etterhvert, selv for rastløse sjeler som meg
                                                            
                                                              - om enn ikke i dag :)





Og hvis DU sitter på gjerdet, så kan du like gjerne hoppe ned - og rydde opp!

4 kommentarer:

Lindaen sa...

Hm... dine innlegg er så dype frøken Vala! Mine er liksom mer "...og alle var enig om at turen var fin".
Har du en forfatter i magen?

Vala sa...

*ler* Ja kanskje det - men pennen har enda ikke vært skarp nok til at forfatteren kommer ut :)

Det går i bølger i takt med humøret mitt - jeg kan også skrive innlegg ala "...og alle var enig om at turen var fin". Ikke se bort i fra at det kan bli en avslutning om ikke så lenge ;)

Lindaen sa...

Eller er det rett og slett bare "ValaVås"? Haha!!

Vala sa...

Hahahaha, har du tenkt på den label'en helt til nå! :O TankeSpinn høres unektelig litt bedre ut ;)