søndag 30. juli 2006

Det tyngende vakre....Avløst endelig av REGNET!!

Ja, for det er jo forsåvidt det, været altså. Nydelig vær, men sinnsykt lummert og derav tyngende! Sofus sliter med varmen og det gjør jammen jeg også. Blir jo sinnsykt svett selv om antrekket er så luftig og kort, som man lovlig kan gå med på gaten liksom! På sånne stunder burde man absolutt vært litt mer effektiv enn jeg fikset idag, og stukket på stranden. Det skjedde seff ikke.. Her ble det fullstendig hjemmedag..

Jeg var super flink i går og fikk lagt meg før tolv (ja, jeg vet.. skummelt flink!!). Men tror du ikke at jeg ble vekket før fire igjen.. Aner ikke helt av hva. Kan være Sofus som boffet (Må huske å ta inn buret igjen i natt...) eller Emma som ble forsøkt forført ute i hagen av en jæv---- hannkatt som bråkte sinnsykt (ops, huske p-pillen til Emma idag). Våken var jeg iaf.. Og forble våken en god stund også. Så dermed ble det lagt inn en to timers lur på sofaen for å bli kvitt uggenheten av varmen (tror jeg sympatiserer for mye med Sofus sine "varme-dagers-uggenhet"..

Summasumarum, så har det vært en fantastisk avslappende dag! Fikk faktisk sett både pulten min og kjøkkenbenken UTEN rot på. Vel, det er jo noen hauger igjen, men sant, jeg ser deler av dem iaf ;) Slik at en følelse av kontroll-den har jeg visst gjenvunnet, hehe...

Nå regner det og regner det, og jeg kjenner at det blir "lettere" å puste igjen. Gleder meg til å da Sofus ut i dette, vi skal hoppe og plaske i dammene og riktig kose oss!!!

Husk, jeg blir super glad for kommentarer, så bare skriv mer!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Flink du har vært i dag da. Her har det ikke blitt gjort noe av det som skulle gjøres i heimen. Men vi kom oss på ag trening....
Og det var herlig når regnet kom....

Anonym sa...

Kommentarer skal du få..!

Ja huff og uff og stakkars dere sørpå som må slite med den fæle sola som gjør alt så trist og leit............
Me hei, har vært så mye sol at jeg er nykokt hummer på ryggen og flasser hud verre en buster flasser hår.!

Men bra dere fikk regn igjen, bedre for både humør luft og natur...

Ja , du har vært skummelt flink, når du faktisk ser fargen på benkplata, DA er du langt på vei.!

Vala sa...

Hei Rune..
Takk for det ja, man må skryte når jeg endelig får ut fingeren liksom... Men det er ikke fullstendig rent, d.v.s. rent er det vel ikke i det hele tatt. Bare mer ryddig liksom!
AG trening! Hoi, hmmm, hakke jeg hørt noe om (gremme), hihi.. neida.. Kos at dere koser dere.

Toretrollet mitt...
Neida, det er vel strengt tatt ikke solen som er problemet, heller luftfuktigheten.. har den noe med solen å gjøre dah? *himle*
Solkrem vet du, buddy, solkrem! Det er det som er tingen hvis solen er fremme. Og iaf en veldig viktig del for oss som i utgangspunktet er "grønne" av farge.

Jeg vurderer faktisk å ta bilde av pulten min også jeg.. slik at jeg kan huske fra tid til annen hvordan den faktisk ser ut når den er "under kontroll" :P