mandag 31. juli 2006

Musikk, ordtak, telefonsamtaler og røyk??

Ja, dette beskriver vel dagen min sånn noenlunde. Jeg hadde fingrene sånn nesten på et gratis helgepass til Lost Weekend til helgen.. men det glapp. Søren heller. Ikke har jeg penger til å både betale meg inn OG betale for drikkevarer, transport osv. Men, men.. det er jo tross alt bare mandag idag og mye kan jo i teorien skje frem til fredag. Kanskje jeg enten vinner i lotto (må bare huske å spille først..) ELLER at jeg får noen til å bli med å bowle i helgen.. Noe må jeg jo finne på liksom. Men som sagt, maaange dager frem til helgen-så jeg puster med magen frem til da, hehe...

Aurora var med på jobb idag også. I hovedsak satt hun og spilte "Gubben og Katten", den derre Findus pusen liksom. Det gikk i ett... lurer på hva gutta på adm synes om det. Verst er det jo for meg som sitter oppi lyden. Men altså, det er en del av spillet hvor Findus klatrer i gardinstenger og sånt. Og de puste/grynte lydene den katten kommer med da er faktisk litt flaue å høre på. Minner meg om noen helt andre aktiviteter liksom. Hehe.. kanskje det bare er meg som tenker i slike baner, iflg noen så er jeg jo ekstremt desp liksom, hehe.... (legger du igjen kommentar nå da, P?).

Uansett, vi overlevde jobben, både lillefrøkna og storefrøkna. Etter jobb var det liksom bare å mekke mat, lufte pelsen osv.osv.. lite spennende (som om det foregående var sååå himla interessant dah..).

Musikken det går i nå er vel mer eller mindre et ønske om å hente frem en stemning jeg ikke innehar akkurat for øyeblikket. Erstatning liksom. Men det finnes ikke akkurat. Ordtakene kommer sendt inn via msn fra et hyggelig "troll" som ikke vet noe mer artig enn å hjelpe til, når noen trenger det. Klem til deg gutten ;-)

Telefonsamtalene har vært så mange idag.. Alt ifra "søs" med all sin kjærlighet og oppmuntring, som virkelig gjorde susen! Og ikke minst, hintingen hennes til en i hennes "nærhet". Hun er jo søt da. Tenke seg til at Ole kommer fra samme familie, doh.. hehe..

Røykene går i ett, dvs de gjør ikke det. Men alt for mye uansett. Men akkurat nå, er det vel samme prinsipp som en smokk. Den trøster, litt kanskje.. hmm.. rastløsheten gir seg for øyeblikket med et lite trekk-takker den for det.

Så, med i stil med denne "Hollywood-Oscar" utdelingsstilen, takker jeg for i kveld. Og håper på noen koselige kommentarer.. For all del, vær anonym, hvis du ønsker det-jeg har jo tillat det allerede ;-)
Det går helt greit, og da vet jeg jo hvem det er ifra uansett.

Vala signer ut på denne vakre kveld. Og Arenum skal inntas :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Vala.

Takk for fine ord.. ;)
Jeg er en dumsnill knott i grunn.. ;)

Vala sa...

[b]Trollet![/b]

Er du slettes ikke...!!!
:)