mandag 16. oktober 2006

En tikkende bombe og helten min Sverre! *sukk*

Eh, nei, den tikkende bomben har ingenting med mitt "privatliv" å gjøre.

Derimot har jeg tilsynelatende sittet på et brannfarlig batteri på bærbaren!
Altså, merket meg det (sånn innimellom slagene) at levetiden på batteriet ikke var som før, ikke så langvarig liksom *knis*.
Tilslutt fikk jeg endelig tatt meg i nakken og tok meg tid til å spørre noen om råd vedr. dette.

Takket være en behjelpelig kis (Sverre), som for det første:

A: gadd å snakke med meg på msn etter en litt fuktig tur på Logen på lørdag (eh, AK, R aka Kirsten Giftekniv -> Frode (Jau!!) og ARE KALVØ (aner lite om ham men av respekt for AK så *ler*), uansett, kortversjon avsluttet) hvor jeg så hovedsaklig svarte "Æh, det har jeg ikke tenkt på" som leder meg videre til

B: Den irritasjon det må være for mennesker å bli bedt om hjelp av en person som faktisk ikke virker som om de i det hele tatt har reflektert over problemene sine, MEN som Sverre i såfall ikke avslørte spor av!... Så fikk Sverre endelig noen fornuftige svar ut av meg på søndagen. Noe som resulterte i en link til Dell sitt "Batteryrecall mission".

Etter å ha punchet inn nr. på batteriet mitt, så kommer det så greit "Yes, du har krav på nytt batteri" (bare at det var på engelsk.. men kom litt til kort akkurat nå).

Så Sverre er mao min nyutnevnte helt! Ikke bare "holdt" han ut med meg, MEN, han sparte meg for iaf en tusing! DEILIG! Sånne gutter liker vi ;)

Anywhooooooo, idag er første dagen i den nye uken med det nye faget! OG jeg har allerede lest (sier ingenting om antall sider, hvem er det som teller dem dah *se seg rundt*). Men det skal bli godt å riste av seg Erstatningsrett I, enn så lenge iaf ;)

Meeen, det blir nok endel jobbing de neste to ukene-så jeg får se hvor godt jeg henger med i pensum underveis, har en mistanke om at de gode intensjoner går i do som vanlig. Men altså, man kan jo ikke ha for mye variasjon heller *knis*

Ellers er jeg glad i absolutt alle-og ønsker samtlige en god natt!
OK?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hellu frøken!!
I alle dager. Hvordan får du tid til alt????!!!! Du skriver jo mer i bloggen din enn jeg har gjort på fronter hele semesteret!! Men greit at jeg kan holde meg oppdatert på livet ditt siden det er hundre år siden jeg har sett deg..snufs..
Gled deg til tingsrett. Ernst er... Ernst er Ernst. Du finner ut hva jeg mener ;)
God natt og sov godt!!
Tatta

Anonym sa...

Tidligere kommentatør skrver gled deg til tingsrett... Var det ironi?No vart eg stressa! Uansett! Eg har vasket og ryddet kåken i dag, det var Maria sin idè i utgangspunktet, men kor er ho? Oisann, ho er fortsatt i byen ho, og eg mistenker en aldri så liten øl mellom henda! Så no er det rent rundt der kor eg sitter, har vært i butikken og deretter fylt opp skap og kjøleskap med diverse. Neste ut er tv2 og jakten på kjærleiken sammen med en pose skruer og Olden! Tytes!

Vala sa...

Ingunn
Vel, du vet-hundre jern i ilden, det er meg det :P
Tja, du kan så si... hektiske dager er det til tider og faktisks ikke så mye interessant som hender. Men jeg får allikevel skrevet i bloggen, *hmmm* hva i all verden kan det bety ;)
Joa, Ernst var definitivt... Ernst..
Diksjon, lurer på om han kjenner til det ordet....
Line
"Kommentatør", er det virkelig noe som heter det, eller er det på nynorsk egentlig?
Vel, Ingunn var vel glad i Tingsrett, bare ikke fullt så glad i forelesingen. Men altså, etter to timer med mannen idag hvor jeg ubevisst begynte å famle etter høreapparatet mitt (må rettes på for å høre bedre må vite ;P), så begynner jeg å skjønne hva damen mener...
Rydde jah.. burde ta oppvasken her i det minste. Den siste skålen går til Aurora sin kveldsmat NU-så det er nok en god ide!
Øl, hmmm, må være i helgene for mitt vedkommende. Hvis det i det hele tatt skal være noen øl ;)
Nei, får kanskje finne på noe smart her...

Anonym sa...

Yo VALA!

Jajamennsann, her er damen som digger Are! Og nei, Vala det er ikke "din" Are vi snakker om... *mohahah*

Vel, nå sitter jeg altså å kjeder meg, diller med bilder (er utrolig hvordan man kan gjøre stygge bilder pene) og alt annet vas for å slippe og (skal et "og" her sant? er jo bindeledd mellom to infinitiver? eller?? meg og gramtikk altså...) åpne mursteinen... Vel, burde legge meg for skal på jobb ti i morgen. hadde planer om å lese også, siden vi sannsynligvis skal på hytta i helga og jeg da får ta med meg Dell'rn for å skrive oppgave.. Og siden vi er på ei hytte, langt på fjellet uten nettverskforbindelse og med P1 og NRK1, tror jeg nok vi skal være litt kreative med andre "ting" *knis*

Vel, bare en kort, kort kommentar her, for hadde vel egentlig ikke så mye å si, men bare at jeg snart vil på Logen igjen! Der var det så kult! *hihi*

DØD over Marit!! ekle damen... *mumle mumle*

Klem, klem

Vala sa...

AK dah.. må du være så jævlig navlebeskuende?? *ler*
Vel, jeg dro "Are Kalvø spørsmålet" på jobben, og neiggu om mange nikket anerkjennende eller i det minste, vitende til dedt... Så hmm, hva er oddsene for at både Marit og du er på samme sted, samme kveld som Are-og de eneste interesserte?
Nå kan vi snakke om : Mohahahahahaha

Sånn seriøst, så har jeg vel strengt tatt ikke fått tid til å tenke over helgen. Har begynt å planlegge neste allerede, krabbe kveld med Ingunn kanskje? Hvem vet, ikke jeg-ikke enda iaf ;)
Takker og bukker for din kommentar :P
Du får se om all "kreativiteten" deres til helgen også får fart på hjernecellene-så ny kommentar ventes her over helgen ;)

Anonym sa...

JEG NAVLEBESKUENDE??? Tror ikke mine egne ører... *knis* Jaja, tid for å dra på jobb, så vi tytest later, beibi!

Anonym sa...

Hmmm.. aner jeg at du har dårlig tid for øyeblikket.. lang tid mellom oppdateringene, kjære! *knis*

Skulle bare si god natt jeg!