torsdag 12. oktober 2006

Juhuuu! Tingsrett NEXT!

Yes! Da var eksamensdagen overstått! Og for en dag! Dvs det hele startet vel egentlig igår med min ekstreme "eksamensfornektelse" ;) Det utartet til en hyggelig tur på Ikea med ditto innkjøp, takket være Ikano Finans.. Mm, vet-ikke noe å skryte av, men når en ikke har noen penger, så smaker det godt når man kan bruke noe man ikke har OG brukt det på noe man faktisk trenger! Så da ble det en kiste til gangen. Veldig grei å ha alt møkket i *ler*

Uansett.. utover kvelden igår, så skulle det leses på Erstatningsrett.. Men fornektelsen fortsatte.. ikke et kløyva jævlig ord ble lest.. Derimot ble det kost masse med Aurora, klær ble vasket, tv ble tittet på-men ikke et ord ble lest.. Vel, bortsett fra en gammel eksamen fra 2003, men den skapte faktisk små stress hos denne anti stressa personen ;)

Når natten senket seg, så skjønte jeg at det var på tide å køye da jeg nærmest klarte å mane på meg en eller annen form for "angstreaksjon", *knis* Nok er nok, med andre ord.

Og idag.. joda, her sto folk i kø for å vekke meg. Gud så populær min stemme er om morgenen.. Først ut var AK, det første jeg sa til henne var "du kødder, det er da faen ikke morgen nå?". Jeg var regelrett overbevist om at jeg ikke hadde sovnet enda. Og veldig innstilt på sannsynligheten for at AK, som virkelig "ærer" disse eksamenene virkelig tullet med meg (AS if.. ikke litt sannsynlig igjen, dette er blodig alvor i hennes bok ;)).
Uansett, spøk var det ikke og hun skulle på jobben. Lovte på tro og ære å stå opp.. og snuste bittelittegranne til på pute (mens jeg tenkte hardt og lenge på om jeg faktisk hadde sovet eller ikke iløpet av natten. Så ringte Line. Hun hørtes nærmest andpusten ut, men sikkert mer stresset. Iflg henne senere, så hadde hun nesten våknet. Og hun ble ganske overrasket over den supervåkne stemmen min som jublet "god moooooorgen"! Hehe, godt at man fremdeles kan overraske vennene sine :P Den samtalten ble ultra kort og avsluttet med at Line "truet" med at hun skulle ringe og sjekke om jeg fremdeles var våken når hun var ferdig i dusjen. Og da måtte jeg jo bare stå opp, kan jo ikke bli "tatt på sengen" liksom.

Aurora, ja, hun var jo et kapittel for seg selv. Veldig lite imøtekommende morgen ansikt, men når jeg klart minnet henne på at dette var dagen for min eksamen så lot hun seg velvillig trekkes ut av sengen etter den ene armen hennes *ler*

R. kom løpende for å sjekke om jeg trengte noe hjelp (blir littegrann stresset over all denne velvilligheten) og lurte nærmest på hvordan jeg hadde lagt opp løpet frem til avgang, punktmessig (mm, 6 punktsregelen... BLÆH). Når hun attpåtil forsøkte seg på en festlighet kjente jeg at tålmodigheten var på et bristepunkt, og fikk sendt Aurora ned til henne på frokost og stakk ut av huset med Sofus.

Faktisk så klarte jeg å være på møtestedet FØR kl. 8!! Hadde faktisk ventet at Line og Maria kom til å stå der og vente, lettere hysterisk på meg.

Uansett... Eksamenslokalet var Turnhallen, så det var jo iaf parkering JUHUUU... endelig, er så lei av de stedene jeg IKKE kan kjøre bilen til, alt blir så sinnsykt kronglete da. Så eksamenslokalet ble invadert av oss og 6 timer gikk veeeeeeldig sakte.... Mm, merkelig egentlig. Vanligvis, så flyr tiden. Men denne gangen gikk ikke klokken noe særlig fort. Betyr dette stryk eller?

Askeladden hadde moret seg stort med oppgavene. Også flersvarsoppgaven. Hva er det med den mannen.. Hva er vitsen liksom? Men altså, jeg har nada peil på hvordan det gikk. Det eneste jeg vet er at jeg tilbrakte 6 timer i turnhallen, koste meg som jeg alltids gjør, tok pauser med våre eksamensvakter og preiket og lo. Jeg synes eksamener er artig jeg- det må være noe med meg og disse eksamenene *ler*

Jeg har tenkt på en ting, hvorfor i all verden driver jeg på å forteller hva jeg har gjort, nærmest minutt for minutt..

Vi kan ta kortversjonen også:
Våknet opp, følte det som om jeg ikke hadde sovet om natten :O
Kom meg til eksamenen med Line og Maria.
Tok eksamen!
Kjørte til Åsane (via byen-Line skulle ta bussen hjem)
Kjøpte stoler på Ikea, tok en sigg med Margun. ga henne bursdagsgave ;)
Hentet Aurora hos Ole.
Var supertrett! Vasket opp, vasket klær-skikkelig start på "nå må leiligheten nullstilles etter eksamenslesing".
Sovnet ALT for sent... til tross for at jeg var super sliten.

Jepp, det var gårsdagens info....
Både på den lange og den korte måten!

Åh, ja, Ak har fått besøk av Tulla! Så nå spørs det om jeg i det hele tatt får snakket noe med Ak, hun er vel opptatt *sukk* knis....

Nei, nå slutter jeg.. skriver definitivt mer en annen dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Da har jeg lest meg opp om hva du har gjort på en dag da! :-P Hihi! :-D
Nå har jeg sååå lyst på øl må du skjønne! Skal jaggu komme meg en tur til Bææærgen og rocke byen jeg ja! ;-) Etter jenta har kommet ut da, seff:-P hihi!

Jeje, nei - da stakk jeg som den virvelvinden jeg jo er for tida! Kos deg videre!
-Hormonella!

Vala sa...

HAH! Ikke hele dagen, for jeg sluttet å skrive da jeg skjønte hva jeg dreiv med :P Blææææh, knis...

Jepp, du og jeg, virvelvinder! Og jeg kan kalle meg selv "Hormonelle" til tross for at jeg ikke er gravid ;)