tirsdag 24. oktober 2006

"Ta meg med, ta meg med. No vet eg at du fins..."

Mm, etterfølgende er "Tre e' en for mye".... Noen som følger meg ikveld? Jepp, plutselig var det Eggum og Eivind bølger i huset! Rare ting egentlig, bølger som plutselig dukker opp fra intet og bringer gode minner!

Stine og Espen har fått prinsessen sin. Endelig!! Skal bli stilig å "se" hvordan Stine egentlig er (som om hun i det hele tatt kommer til å endre seg *ler*)
Bilde har jeg også fått.. Men jeg må vel nesten få godkjenning fra foreldrene før jeg blogger henne ;)

Dagen idag har omhandlet mollusker og hobbydyr... Sistnevnte har jeg enda ikke skjønt hva er for noe. Sto på noe jeg kjøpte til Emma, "brukes på husdyr og hobbydyr".. Hva er et hobbydyr? Et pinnedyr? En hybelkanin? Hva er det for noe liksom? Burde ikke være lov å skrive sånt.... Sånne som meg mister jo nattesøvnen over slike ting!

Vel, utenom det så har jeg fått meg et skikkelig bitt i fingeren. D.v.s. det er to bitt.. et over og et under ytterste leddet i ringfingeren på høyre hånd. Men pytt sann, sånn er det når en skal være forsterker for "go'bit gale" Viggo *ler* Men fy faen, så vondt det gjorde. Alle på treningen lo så de skreik hørtes det ut som..

Vel hjemme i 20 tiden var det først å få tøtto til sengs. Så frem med sandpapir og kassene. Pusset ned fire av dem (siste står på rommet til tøtto.. og kunne ikke gjøre det hele så spennende. Da ville jeg aldri fått henne til å sove..)Vasket med salmiakkvann også, så da håper jeg at jeg får startet på malingen imorgen. Valget falt på Bengalack i signalrødt *flire stoooooort*

Hm, vondt i fingeren her jeg.. Hvordan vet man at man er på vei til å få stivkrampe? Eller er det bare vaksinen som heter det og "sykdommen" heter blodforgiftning? Aner ikke, men ville jeg få noe tegn på det før det er for sent liksom? *knis* kom til å tenke på en samtale Bjarte og jeg hadde med en kunde igår "alle slutter å røyke, før eller senere. Noen mer frivillig enn andre" *ler* Sånn er det vel også med blodforgiftning...
Vel, shit idet.. Nok en dag imorgen. Ikke noe å tulle med det der nei, så lenge klokkene fikser vekkingen da. De har bommet i to dager... hrmfphf...

Nattinatt folkens.. Imorgen skal jeg ta bilder av kassene før jeg maler dem. Etter at de er blitt signalrøde, så er det nok ikke så lenger å se at det står "Trøndermeieriet A/L Kassen tilhører meieri nr. 72". Burde jeg forresten se om meieriet ville ha dem tilbake?

Natta!

Ingen kommentarer: