fredag 9. februar 2007

Eh, kattunger?

Altså, nå har jeg jo hatt en mistanke en stund.. Helt fra torsdagen før nyttårsaften faktisk, da jeg "tok" Emma på fersken med den nydelige, sære, sorte villkatten...

Etter litt frem og tilbake, så har jeg jo lurt på om det er kattunger i magen hennes. På den ene siden, hun har ingen løpetid tendenser lengre, magen hennes har skiftet form/fasthet (når sant skal sies, så var dama litt dvask.. nett som ho "mor" ;)). Men på den annen side, magen er jo ikke særlig stor. Og tatt i betraktning at de skal gå i 60 dager, så har hun jo nærmest fullført 1,5 mnd. av disse...

Vel.. idag merket jeg at pattene hennes var mer rosa enn vanlig. Samt at det har væsket ut av dem. Og dette må da tyde på at det er "boller i ovnen", "storken er på vei" eller hva en nå skal fabulere det under :P

Hm, det gjenstår jo enda å se.

Spennende.........

*himle med øynene*

;)

*Edit.. etter en kjapp gjennomgang med Alex nå, så er drektighetstiden 65 dager. Det vil i så fall bety (hvis det er "boller i ovnen" eller andre makabre formuleringer) at hun har termin 2-3 mars...... weeeee, spennende!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å kjære vene, det er akkuratt det du trenger!! FLEIRE dyr i huset, for det er jo alt for lite fra før, hihi!
Men for all del, ingenting er meir fantastisk herlig, enn å sitte å dille med pusebabyer! Eg kjem gjerne på besøk for å sitte barnevakt for knottene, men kan dessverre ikkje ta med meg en, buhuu!
Takk for økten i dag, eg er gåen av diskutere og kverulere! ;0)
Ta ta!

Anonym sa...

Oi, den anonyme er meg, Line!

Vala sa...

*knis* Også jeg som trodde at jeg fikk to kommentarer så kjapt etter hverandre!!!

Vel, litt snurt nå.. Og møkk sliten i hodet. Så det holder for ikveld. Ny økt med Sissel og co imorgen!

Ta ta!

Sissel sa...

Jeg vil ha puuuuus!! Men så skal jeg jo kanskje få voff, og jeg har jo ikke tenkt å gjøre som deg og ta i hus hele Bergens husløse firebente befolkning, eller, jah.. Så da går det jo ikke.. :/