torsdag 18. januar 2007

Utfordring del 1 ;)

Det har rast inn med "Utfordringer" i det siste. Og dette medfører at dagens nye blogg innlegg da er et "svar" på en utfordring som PiP ga meg 9. januar. Bedre sent enn aldri , vet dere ;)

Cluet er at jeg skal "servere" dere 5 ting om meg selv som ingen vet, hvorav en av dem er reispikka løgn ;)

Dette viste seg å være nærmest komplett umulig, det å finne 4 ting som ingen vet om meg... Altså, jeg SNAKKER nemlig med folk jeg, hehe... Så tror jeg ikke fikser å oppfylle det "vilkåret". Men jeg skal forsøke å finne noen ting som FÅ vet om meg iallefall.

Okay, here it goes!

1. Jeg har aldri gått på ball
2. Jeg har eid en leilighet
3. Jeg har en pelskåpe
4. Jeg finner det dødsfascinerende å se på operasjoner
5. Jeg har ikke sunget i talentkonkurranse

Så, da slenger jeg ballen over til Stine, Vegard og Sissel. Sissel får stå for de av mine kjente som IKKE er så hundeinteressert, hehe... Jeg hadde tenkt å velge meg Nina, men hun er jo allerede taken av Vipsemor jooooo... så mye for å være sent ute med skrivingen, hehe...

Så folkens, hvilken ting er piss og hva er sant?

6 kommentarer:

Sissel sa...

Om du har en pelskåpe, alternativ nr 3 tror jeg det var, så må jeg nesten få lov til å slå deg litt neste gang jeg ser deg...

Og du kunne ikke funnet noen verre utfordring å sende til meg heller, da..

*klage, klage*

Vala sa...

Synes du denne var så ille.. Næææh, kan ikke skjønne hva du mener jeg lille du.. Sett bort ifra at jeg virkelig slet siden jeg tross alt sier alt til alle :S

Anonym sa...

Jeg tipper at du har sunget i talentkonkurranse, så derfor blir nummer 5, "Jeg har ikke sunget i talentkonkurranse" galt

Anonym sa...

Hm... Pelskåpe. Jeg trur ikke du har det da... Så jeg gjetter på nummer 3.

Sissel sa...

Hehe, vel, jeg måtte klø meg litt i hodet på denne her. Det er jo begrenset hva du aldri har sagt til folk, kom jeg også frem til...

Vala sa...

Hehe.. ja.. og altså, de dypeste, mørkeste hemmelighetene kan man jo IKKE egentlig si videre... ;)