tirsdag 27. mars 2007

Forvaltningsrett II... Lovende!

Solen skinner i Bergen og en kan nesten lure seg til å tro at det er full sommer. Men det varer bare til en har kledd av seg akkurat litt for mye og kulden fra skyggen setter inn.. Men, vi er på vei-unektelig faktum- ENDELIG!!!

Sinnsyk dag forresten, jobb, skole, notatskriving og ag trening.. Egentlig ikke så veldig mye mer enn vanlig, bortsett fra notatskrivingen da ;) Det viser seg at vi har en foreleser som virker som en skikkelig foreleser!
"Jeg må ha fullmakt i lov for å tukle med tingene dine....." ja, altså - Rasmussen er jo bare et menneske og vi kan jo alle forsnakke oss.... ikke sant? Hihi...

Dette ser virkelig lovende ut. Det er befriende å reise seg fra en stol i auditoriet og tørke lattertårer enn når en tørker søvn liksom :P

*sukker i glede og forventning*

5 kommentarer:

Sissel sa...

*hoppe opp og ned og klappe i hendene*
Må virkelig bare understreke her for resten av verden hvor flink du er som er på en god start på fvl. 2.

Det er mer enn man kan si om oss andre. ;)

Anonym sa...

Yo baby!!
Middag hos meg på tirsdag? Mulig mannen skal på "guttetur" frem og tilbake til Oslo for å hente en motor.. *stønner høylytt* Og så påstar han vi skal reise til Oslo på onsdag..? mhm... Og jada, fint med god foreleser.. Men hjelper det på trøtta nå når jeg forsøker å skrive oppgave, før jeg blir innvadert fra sør?? nope... kanskje jeg får sende de ut en tur på søndag, så jeg får noen minutter i fred.. snart ferdig med spm 1.. har bare tatt noen timer... KYKK-KLUK-hos-hark-host-KIKYAKKKYYYYYY! *en kylling med fugleinnfluesna hilser god påske*

Vala sa...

Sissel

Hihi.. sant jeg er! Jeg må innrømme hvor stolt jeg er av meg selv! Skikkelig flink student assa... ;)

AK
Wee!! Gratis middag passer meg midt i blinken siden jeg nettopp har lagt ut 1400,- for Emma.... IGJEN... sukk.... Og mer skal det nok bli neste uke.. tror vi snakker sterilisering nå gitt.

SUKKKKKKK

Sissel sa...

Vala: Nå må du bare kvitte deg med noen kattekrek før du går konkurs her. ;)

Vala sa...

Pøh, jeg kvitter med ikke med dyr jeg.. bare akkumulerer dem ;)