torsdag 22. mars 2007

Helvete! FOR en sommer noen kommer til å få!

Hehe, ene og alene min egen feil, men jeg tror neppe at NIRI gikk noe særlig bra idag gitt... At jeg satt og moret meg underveis, fniste høylytt over mine egne fantasifulle forklaringer underveis er en ting, jeg har gjort det før og overlevd.. Men disse forklaringene var en smule mer farvet enn tidligere... Litt sånn regnbuefarget av synsing og "JEG MENER OG JEG VET BEST". Seff uten å servere det med noe som helt fornuftige argument. Bortsett fra "Jf. Vala" :P

Det heter jo at "livet er til for å leves" og "enhver erfaring er en god erfaring.."......... (legg merke til alle prikkene)........... *host*

For det første, hva ligger i "å leve"? Er det bare å puste, jobbe, spise, sove? Legg til litt dårlig samvittighet enten overfor tøtto, skole, jobb, venner, familie, dyr osv osv... høres det ut som om det faller innunder?
Tja, jo.. sånn "isolert sett" så gjør det jo det. Selve verbet vil nok bli oppfylt, men FORMÅLET og IDEEN taper seg. Helhetlig må det sies at betydningen er mer ala "Carpe Diem"...

Dessuten, enhver erfaring KAN ikke være en god erfaring... Nå har jeg ikke så fryktelig mange grusomme erfaringer. Men man går ikke til et mishandlet barn og sier, "vel vel.. vær glad for alle de erfaringer du har gjort deg nå..." DET gjør en bare IKKE! Og når det gjelder meg, så er det jo denne jævlige lesingen. Har vært noen erfaringer til nå, og jeg sier fremdeles at jeg skal forbedre meg... Men har jeg lært noe, tydligvis ikke...

På den annen side, så har jeg idag, faktisk tatt frem forvaltning 2 boken og LEST i den! For å være meg (og vi har ikke først forelesing før mandag), så er dette temmelig genialt! Så endelig, kanskje NÅ jeg har tatt denne jævlige erfaringen og gjort noe positivt ut av det? Time will show!

Uansett, dette var bare masse piss og det til tross for at jeg har levert inn mange sider med bare piss tidligere idag, hehe.. dakkars sensor!

Tusler til sengs, sove godt alle sammen!

Ingen kommentarer: