søndag 15. april 2007

"Now u can blog in Hindi".... Bursdag.....

seriøst... når skulle jeg ønske det da? Ikke forstår jeg språket engang, og aner virkelig ikke om tastaturet mitt støtter tegnene. Jepp, du gjettet riktig, dette er et innlegg om absolutt INGENTING. Bare et eneste stort tankepiss (eller tankekors hvis jeg er riktig så heldig ;))

Vel, jeg er blitt et år eldre siden sist :P Det har vært super koselig for en gangsskyld! Vet ikke helt hvorfor, ikke noe "svømming" i gaver eller store kostelige selskaper eller noe. Men alt klaffet uten at jeg egentlig måtte gjøre noen ting! Og da føler man seg "elsket" på sett og vis ;)

Startet en dag før dagen, altså på torsdag-så kom Line og AK innom med daimkake (eller terte som Line sier...? Hva som er hva, jeg aner ikke), sjokolade, lakrisbåter, sjokoladekjeks, brus og gele og vanilje saus ;) Duket for en skikkelig feiring mao. Det "eneste" jeg måtte gjøre var å bane vei til og PÅ spisebord og stuebord, samt badet og kjøkkenet (dog er jeg den eneste som røyker nå, men de må jo holde meg med selskap..). Å bane vei i slikt kaos er ikke alltid så himla lett, men jeg fikk det sånn nogenlunde under kontroll på tre kvarter!

Fikk stooooor pakkesang av Line og Maria (som seff var på jobb og dermed bare var med i ånden) som AK nektet meg å åpne fordi "du hakke børsdag før i morraaaaaa...." (ekke så god på den dialekten hennes jeg :P).

Så var det rett til sengs og forsøk på å sovne tidlig. Noe som seff ikke skjedde, da jeg i det siste virkelig ligger og vrir meg.. AKU damen ville vel sagt noe ala "do tenke for mue".. Dette kjenner nok Mådern seg igjen i...

Uansett, fredagen opprant med brask og bram! Tenke seg til, fredag den 13!!!! Dette hadde bare det beste utgangspunkt EVER! Det er jo tross alt en lykkens dag for meg, ikke for andre kanskje, noe som skulle vise seg utover dagen. Folk som var rundt meg hadde en lei tendens til å velte glass med innhold, bulke bilen og ikke minst, bli tatt i fartskontroll noe som resulterte i bot og to prikker på førerkortet.. Men ikke jeg, jeg seilte lykkelig igjennom hele dagen- like hel ;)

Aurora gikk rundt og bare gledet seg til R skulle komme fra teateret på kvelden. Og før den tid kom, så haglet det inn med forskjellige folk og telefoner..Ole kom hjem med tøtto og pakkesang først, AK kom ens ærend for å overrekke en super gave, Paal kom innom for å preike piss, drikke kaffe og sigge, Margun dukket opp litt over åtte for ja, preike piss og kose seg ;)

SÅ kom R hjem fra jobb og Aurora forsvant hemmelighetsfull ned i første etasje! Noe som resulterte i en fantastisk pyntet kake, deriblant 13 lys. Noe som visstnok var fordi det ikke var plass til flere. Men som egentlig skuffet meg, fordi jeg først var overlykkelig over at jeg hadde en slik lungekapasitet som maktet å slukke 33 lys... skuffelsen var stor da jeg skjønte at de hadde "lurt" meg for 20 av dem ;S

Og det bare fortsatte med pakkesanger. I et svakt øyeblikk, så trodde jeg faktisk at jeg hadde fått en benkoppvaskemaskin av R, men neida, det var det ikke. Men nå har jeg fått en super kjøkkenmaskin, så jeg får vel starte å bli kjærring og iaf mekke mine egne brød ... eh, ja.. det der kan veldig lett misforstås!!! Anywho... den er super flott, men jæv... stor på mitt lille kjøkken, så det skal bli artig å se hvordan det hele går.

Sånn, da har jeg delt den fantastiske dagen med dere! Utenom fredagen, så har det hovedsaklig bestått i å bruke penger.. lørdag var vi på kino med Linnea og Katarina og så "Min Nabo Totoro". Veldig nydelig japansk animasjonsfilm, men dog nooooooooe langdryg. Samtidig, så kjedet jeg meg ikke helt... SÅ var det nudler på Cyclo, noe som definitivt var en skuffelse. Tror ikke jeg kommer til å løpe ned de dørene igjen med det første! SÅÅÅÅÅ dillet vi rundt i byen hvor jeg deretter hadde lyst til å amputere føttene mine. Dæven så vondt det var...

Søndagen... tja, Aurora skulle ha "hjemme alene trening", heheh... Jeg ville dra og titte litt på kursingen på Varden og hun ville IKKE. Derav ideen. Greit nok, hun storkoste seg hjemme, jeg storkoste meg i strålende sol på Varden. Mens jeg så på førere og hunder løpe seg svette. Alt jeg måtte gjøre var å snakke litt, drikke litt og røyke masse! Sånt blir det kondis av!!! *ler*

Endelig idag, kom Ingunn til byen igjen. Hadde lovet å hente henne, så det måtte jo gjøres. Aurora hadde stukket fra "hjemme alene treningen" og dratt på sykkeltur med R. Hvor de faktisk syklet over en mil! Det er imponerende når det gjelder tøtto.. Lille sofagrisen min ;)

Så pizza, godt selskap i Ingunn, frisbee kasting og Sofus biting (eh.. det der må jeg titte nærmere på...).

Uansett, NÅ må jeg skrive oppgave.. OG lese på kontraktsrett.. Ergo, det kom ingenting dypsindig ut av meg denne gangen - heller ;)

15 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med overstått:),

33??.

Vala sa...

Jepp, 33! Håper du ikke har tenkt å joine deg inn i "Simon-klubben" med å forsøke å antyde at jeg ser ut som 40 eller noe.... hmpfhr.....

*ler*

Anonym sa...

hehe...
Nei går heller andre veien jeg;)

Vala sa...

Hehe, hvem ville vel ikke ha gjort det etter det delvise lille varselet jeg sendte deg nå ;)

Anonym sa...

Nei, måtte holdt meg hjemme fra trening ellers...;)

Vala sa...

Hehe, du kunne jo forsøkt å ro deg i land da... så kunne jeg levd i min naive tro om at jeg ser så fryktelig ung ut ;)

Anonym sa...

Trodde ærlig talt at du ikke var passert 30...

Vala sa...

Se der ja- NÅ kommer du deg ;)

Sissel sa...

Ooo, koselig med kake og lys og greier. Det var nesten så jeg holdt på å love deg bursdagssang til forelesningen i morgen, men ved nærmere ettertanke så dropper vi det! ;)

Anonym sa...

:)
Men nå går de gamle til sengs.
god natt

Vala sa...

Sissel.. jah, jeg tror vi dropper det jeg :P Men altså, er du stinn i gryn, så blir jeg veeeldig glad for en sånn artig klokke ;)

Rune.. ja, husk rullatoren og sove godt!

;)

Sissel sa...

Hadde jeg vært stinn av gryn så kunne du fått en sånn. Tips til bursdagen din til neste år; opplys om kronerullinga litt på forskudd, og ikke noen dager etterpå ;p

Vala sa...

Hehe, du er virkelig inne på noe der Sissel. Men jeg går alltid på "tiggerferd" etter bursdag, aldri før. Fordi jeg rett og slett aldri vet hva jeg faktisk ønsker meg ;)

Men tuuuuuusen takk igjen for gaven ;)

Sissel sa...

Men da vet vi det til neste år, også får vi bare lære at det gjelder å avvente hele greia når det gjelder deg! ;)

Vala sa...

Hehe, trenger jo ikke vente til neste år. Altså, kommer noen til pengene, så takker jeg ikke nei til "ikke-bursdags-gave" liksom ;)