mandag 2. april 2007

Satan! Fjortis minner strømmer tilbake!

Jepp, det er hele greien vedr. skolen med denne damen "hvis navn skal forbli unevnt". Er det mulig å være så innmari lite passende til jobben?

For det første, man skulle tro at hun jobbet kun for dem som er på den administrative delen av skolen. Mens hun glemmer de hun har en administrativ PLIKT for, nemlig oss-studenter som har det ene kravet etter det andre å oppfylle. Alt ifra å finne oss i at de flytter rundt på gruppemøter, eksamner og ikke minst, endrer mengden beregnelige elementer (dvs, kun Line er den som regner disse ut ;)) vi har å forholde oss til for ikke å overstige det vi faktisk KAN være borte iløpet av et kurs.

Uansett, siden jeg tar min del av ansvaret, så begynner samvittigheten å plage meg. Det var jeg som først begynte å sutre over idiot dama, og nå er det som om det hele har smittet over som ild i tørt gress...
Imidlertid, så oppfører damen seg så dårlig at det burde tilsi at hun nok fint klarer å irritere på seg de andre folkene uten min "hjelp".

Hm, summasumarum... jeg kan vel ikke påta meg skylden for alt som skjer her i verden heller... kan jeg vel?

*smiler*

6 kommentarer:

Sissel sa...

Nei Vala, du har ikke dårlig innflytelse på oss eller noe sånt. Du var jo bare snill som fortalte meg det, siden jeg sitter her oppe i gokk og blåser bort.. ;)

Vala sa...

Vel, ikke sant. Jeg er suuuuuper snill! Suuuuuper snill med issues!

Søren, skal det være så jævlig vanskelig å rydde en leilighet?

Sissel sa...

Ja, atte - jeg har samme problem med denne loftstua her hjemme. Dessuten lurer jeg på en ting; hvordan kan jeg være så pertentlig nede i Bergen, men jeg her har et rom som ser ut som et bomba horehus??

Vala sa...

Fordi atte da er du hjemme hos far og da blir det noe annet. Der KAN det se ut som et bombet horehus fordi det nesten er pålagt!

Jeg aner ikke hva min unnskyldning her hjemme er...

Sissel sa...

Hmm, jeg har funnet ut at man kan finne unnskyldninger for det meste. Skikkelig gode også. Her om dagen argumenterte jeg med at jeg ikke kunne slutte helt å røyke, for da spiste jeg mye snop, noe som igjen kom til å føre til at jeg må dra til tannlegen. Og etter at jeg knakk en del av de i stallen, så er jeg ikke så glad i tannlegen.

Men uansett, du kan skylde på at du skriver for mye kommentar-samtaler med meg! ;)

Vala sa...

"kommentar samtaler" ja.. jeg tenkte på det tidligere i påsken- det har jo tatt helt av med evnen til å kommentere kommentarene og deres kommentarer......