lørdag 22. september 2007

Sullehode!!!

Arg, hva gir du meg?! Klokken er over halv tre på natten, jeg har stått opp igjen fra sengen fordi jeg plutselig begynte å stresse over hjemmeex'en vi leverte. Plutselig fikk jeg det for meg at jeg kanskje har glemt å slette/skrive/rette osv.. Så da tenkte jeg at kort prosess var det beste. Hva som er kort prosess, jo, det er jo å stå opp og sjekke filen på pc'en. Men altså, hva gjør du når du bare finner ex antall småfiler med navn "hj.ex_1". "hj.ex_2" osv osv..? Men ikke den filen som man tilsynelatende sydde sammen kl. 0500 på natten!!!

Jeg skal love deg at angsten brer seg, sakte men sikkert.. for hva i helvete er det jeg egentlig leverte inn? Jeg er pokker meg ikke sikker, klart jeg så over det om morgenen, men husker jeg noe av det? Nope, det eneste jeg kan si med sikkerhet er at det iaf ikke var noen fargede passasjer- men det er vel mer eller mindre det eneste!

Pøkk!! Hvis jeg får sove nå, så er jeg innmari god!

Hmpefh.....

EDIT:

Til alle medfølende mennesker så dukket seff filen opp igjen, men i dag ;) Helt klart at den lå et heeeelt annet sted enn hva den skulle gjøre, så igår ble det jo fullstendig blokkert i hodet mitt da jeg ikke fant den der den SKULLE være ;)

puh....

16 kommentarer:

Anonym sa...

Aaaauuum... må ikkje uroe seg over levert eksamen vettu. Det er unyttig.

Uro deg for eksamen du ikkje har tatt enno ;-)

Vala sa...

Hehe... slemming.. Men du har så rett, så rett.. To eksamner faktisk, hvor den ene egentlig kan karakteriseres som en KRISE!!!

Anonym sa...

Ingen krise!

Auuuuum...

Må hugse å ha det litt kjekt vettu. Som på laurdag - då må du kome og høyre meg halde foredrag om rasekrig og slikt ;-)

Vala sa...

"Foredrag om rasekrig og slikt"? Hva i all verden er det du skal gjøre på lørdag? Og dessuten, er det fornuftig da? Jeg har tross alt valgt vekk en super tur til VM i AG i Hamar denne helgen til fordel for lesing.... Så det spørs om jeg kan frigjøre meg fra det!

Anonym sa...

Eg skal fortelje folk om ting dei treng å høyre! Du inkludert!

Sjekk ut heimesida vår.

Bli klok. Det er jo tross alt det du har dedikert helgja til - og det kan du gjere like godt med eit foredrag, som med tørr lesing.

Og nytt sjansen til å faktisk helse på mannen! Det er på tide! ;-)

Sissel sa...

"nytt sjansen til å faktisk hilse på mannen"..

Ehm, før du vet ordet av det så prøver han å selge deg på brygga. Såeh! ;p

Vala sa...

Hehe.. vel, da får jeg vel bruke den frykten som grunn til at jeg ikke fulgte opp denne "invitasjonen", eller hva det nå var.. Har jo slettes ikke med at jeg nøt den fulle og frie tilværelsen min!!! Nope!
Jeg har jo slettes ikke tid til å bli solgt, dessuten, hadde man fått noen peng for meg da???

Sissel sa...

Klart man hadde fått penger for deg!! Jeg gikk vel for en 5'er, eller var det 15 kr. Ikke godt å si hva man kan bruke en utslitt gul vaskefille til. Elns.. ;p

Anonym sa...

Ein femmer ja, Sissel... Eg trur eg kunne fått meir for Vala her.

Men eg tykkjer de beggje var pysete som ikkje dukka opp, tsk tsk tsk

Sissel sa...

Ja, *riste på hodet* er jo ikke så rart det. Hadde jo slavet meg helt ut for deg, vettu! ;)

Vala og meg er unnskyldt. Vi leser til eksamen. Som er om 11 dager, fant jeg ut i dag. Har hele tiden trodd det var den 12.

Vala sa...

Weee!!! *danse vilt rundt*! Jeg er mer verdt, lalalala, penger, penger, penger.. host!


Altså, ja, vi er unnskyldt (sikkert noe vi kunne ha tatt bruk som en unnskyldningsgrunn for fritak for ansvar ... .blææææh). Dagene strekker rett og slett ikke til, spes ikke når en til stadighet føler seg litt wimsy og må forta powernap til stadighet :P Men, ikke idag må vite, idag har jeg vært flink!!!

Uansett, neste gang kanskje Kristian? Men da må du sørge for at Sissel stiller, da øker sjansen for at jeg dilter etter (tror nemlig jeg er en sånn dilte sak uten noe som helst egen mening for tiden). Og Sissel, 11 dager??!! Det er jo myyyyyyye jo! Jeg ligger mao godt an! *ler hysterisk*

Anonym sa...

Neste gong? Det går gjerne eit par år mellom kvar gong eg held foredrag... neste foredrag overlet eg til herr Sørensen. Og det er om 3 veker. Berre så det er sagt.

Dagane strekk ikkje til, det er sant - men det er ingen unskuldning. Eg tar natta til hjelp. Og jobber gjerne når eg søv óg.

Men eg trur eg skal kanskje kutte litt ned, eigentleg... få meg eit liv ;-)

Å få med Sissel på noko er lettare sagt enn gjort. Eg prøver heile tida på det jo ;-)

Vala sa...

Eh, kunne jeg vite at det går åååår mellom hver gang da? Nehei så! Men altså, Herr Sørensen, hvem er så denne mannen?
Sissel, er vel aaaaldri noe problem å få henne med på ting. Spørs bare hvilke ting det, kino sier hun nok ALDRI neitakk til. ELLER kanskje du skulle ta henne med ut for å spise, så får du lurt henne ut og vekk fra bøkene??

Anonym sa...

Eg har prøvd å få med Sissel på mat fleire gonger i år, men ho er forelska i desse bøkene sine ;-)

Sørensen er ein historikar som har skreve om Illuminati-konspirasjon og gjev ei meir historisk og faktisk framstilling av denne store konspirasjonen bak alle konspirasjonar enn det som er vanleg blant visse herremenn der ute.

Sjekk ut den siste saka om han i BT.

Så skal eg få oppdatert våre heimesider snart.

Vala sa...

Dette var interessant. Tror kanskje jeg må ta en nærmere titt på dette foredraget til Sørensen når det kommer.

Anonym sa...

Må du gjere. Og så har eg to kassar med eksemplarer av bøkene eg kan selge unna =)