onsdag 19. mars 2008

Oh my.. lenge siden sist gitt!

Harribas røntgenbilde 19.03.08

Jessir! Jeg var med og så på. Egentlig helt teit (tydelig at Aurora himlet litt med øynene der jeg hoppet ut av sengen idag tidlig for å titte på røntgenbilder liksom... ). Men det er jo stas uavhengig av hva resultatet blir. Og en annen ting, det er skikkelige fancy tider nå, man får røntgenbildene på cd fra veterinæren faktisk :O Helt fantastisk. Så Line kunne bare legge vekk kameraet sitt og nyte gleden over å få overrakt bildene, nesten fiks ferdig til å pushe videre ut på nett! Så nå ventes det og lures det på hva det er som kommer. Nydelige tre valper blir det okke som (bare sjekk ut Harriba liksom ;)), men hvilket kjønn kommer?

Etter det var det lufting nede på Varden av Sofus som fremdeles synes at Lines hunder ikke skal lekes med, bare unngås med stooooore sirkler. Men han kommer seg.

Etter det var det hjem, ta Aurora med under armen og kjøre innom Chaos: "to mocca og en kakao, ta med" og så rett opp til Mådern på "sykebesøk". Der ble tøttos påskekort (pluss en sten) avlevert og så kunne en nyyyyte en god kaffe, croissontes (og hvordan i heiteste, huleste skrives det??) og en eller annen dings av en formkake som jeg kjøpte, men ikke husker hva het. Men mandler var det visstnok i den?


Mådern teiter seg.....

Aurora teiter seg mer...

Sofus teiter seg (merkelig nok) ikke...

Altså, jeg ser suuuur ut, men jeg hadde det koselig.

Sånn ville Soffen sett ut hvis vi hang i taket og så ned på ham...

Merkelige ting har skjedd her inne på blogger siden sist. Linjeavstanden er helt fucket, men dere får overleve hvis dere i det hele tatt gidder å lese her da.

Gleden var forresten stor da jeg gikk for å hente mobilen fra sin 2. service, og jeg fikk utlevert en flunkende ny k810i. Den løsningen så jeg ikke komme, trodde det ville skje ved 3. gangs innlevering (som jeg må si at jeg fryktet). Men enn så lenge idag, så har mobilen fungert fantastisk. Så det nye 2. GB minnekortet er puttet inn og i skrivende stund overfører jeg musikk i bøtter og spann!

Og så lurer du kanskje på hvordan en skyldig men forvirret Sofus ser ut?





SÅNN ser det ut.. Han kan ikke skjønne hvordan i all verden jeg vet at han har hatt snuten nedi kattedoen... Go figure!!



Eller kanskje du lurer på hvordan Sofus går overrens med den "nye" katten til Margun og co? Den som de fikk samtidig som de kjøpte huset?




Tja, siden hun sitter i trappen og glor ned på ryggen til Sofus og tydeligvis funderer over hvordan hun best skal angripe ham neste gang, så kan en jo trygt si at de ikke akkurat sovner tett krøllet inn til hverandre ;)


SÅ må jeg jo selvsagt ha med litt av min egne katteidyll! For det er det for tiden. Frøknene klore og frese funker for tiden ekstremt godt sammen! De går jo alltid godt sammen, men nå for tiden ligger de nærmest oppå hverandre til enhver tid. Sofaen i stuen blir også tidvis overtatt av dem, hvorpå Sofus er litt mer forsiktig (pga Kaisa.. ikke Emma.. ), men han får plass han også. DEN idyllen har vi enda ikke klart å ta bilde av, fordi et av dyrene kommer alltid løpende når jeg kommer med kameraet *grrr*


Den mørke og nærmeste er altså Kaisa, hvorpå den gaupeaktige (tynne), grålige er Emma. Og de kan ikke klikkertrenes forresten.. har forsøkt.. Men kanskje det er mine evner som skorter? Tja, da kan jeg jo meddele at i år skal Hemsedal omhandle klikkertrening. Gleder meg stort til det, selv om det er litt surt med å "droppe" AG. Men det er jo tross alt noe jeg har valgt selv. Av hensyn til mange forskjellige ting faktisk ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Det er liv i deg jo!! :-o

Vala sa...

Jeg vet. Jeg er like forundret hver gang det går opp for meg ;)

Anonym sa...

Vurdert å skaffe deg eit eit lite smykke på handleddet som piper når hjartet ditt slår? :-D

Vala sa...

God ide.. sånn bortsett fra at jeg og smykker ikke vanligvis blir forbundet med hverandre :p

Anonym sa...

Nokre smykker er berre for gode til ikkje å gå med ;-)