søndag 23. mars 2008

Yey!! Harriba har fått valpene!

Og gjett om jeg vet det da, for hvem har vel ikke (sånn heeeelt uten noen baktanker) hjulpet til inatt? Yes, yours truly! Meneh.. siden ikke Line har oppdatert siden (er jo gøy å holde folk på pinebenken må vite :P), så vil jeg heller ikke "lekke ut" informasjon i tilfelle noen sniker litt her for å få vite mer ;)

Det jeg kan si er at det var tre nydelige "små" som så dagens lys fra 0530 til 0720. Dessuten, jeg er utrolig stolt over å få være med på en valpefødsel. Selv om jeg er møkk trett.

Så nå skal jeg ta en sigg til, så pakke tøtto ned i sengen min, koke tevann og finne frem Harry Potter. Nå skal et nytt kapittel til pers før det blir en tidlig kveld!!!

EDIT: Der har Line endelig utbasunert resultatene ;) Dato for blogginnlegget er dagens, altså 23.03.08( tilfelle Line er ytterst kjapp med å lage nytt innlegg imorgen, da må dere gå til dato for å se...)
To tisper (300 g. og 265 g.) og en hannhund (300 g.), alle sorte!!! Det var ikke bare, bare å være med på en valpefødsel, men sånn alt i alt så tror jeg at jeg fint kan si at jeg nok var til god hjelp for Line. Spennende var det i alle fall! Og nå er det jo bare valgets kval da ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Endelig....var nok en lang og spennende natt ja, sikkert artig å være tilstede og se om det kommer en valp til en selv:) Grattis, blir spennende fremover dette

Anonym sa...

OOh, dette blir spennende :)

-Andrea-

Anonym sa...

En av to blir veeeeeldig valgets kval det altså *ler* Du har vel omtrent nesten fått bestemt deg når jeg kommer til Bergen med hva enn jeg bestemmer meg for ;p

Anonym sa...

Grattis med overstått Sofus fra Lexi og Skip (tenk å ha en mor glemmer bursdagen:( )

Vala sa...

Jaaaaaaa... jeg glemte hele dagen! Men nå har jeg iaf laget et lite blogginnlegg med bilder i det minste!