mandag 4. august 2008

Chaos is back in TOWN!!!

Mocca er tilbake på dagens meny. Var såpass heldig at jeg fikk Liats egen Mocca, og da er dagen safe. Uansett hva som skjer, så har jeg mocca'en ;)

Nei, når helgen kommer så vil jeg også sette meg ned der og PREIKE! Det er så lenge siden siste preik at det hele kan vel forekomme "fremmede" gjester som et orgasmisk energiutslipp, som de gjerne kan bli brydd over... but, who the fuck cares *smile* Vi er jo så søte atte, at vi enten blir tilgitt eller vi skremmer dem vekk ;) ----- Det er jo ikke noe vi gjør bevisst, så hvem kan klandres da?

*glede seg, glede seg, glede seg, glede seg, glede seg!*

2 kommentarer:

Sissel sa...

Men dersom vi skal ha boligprosjekt så fikser ikke det seg sev fra Chaos da!!! ;)

Vala sa...

Nei, sant nok. MEN, alt starter med god planlegging vet du. Så det kan jo bety at det blir et enda bedre boligprosjekt ut av det?

Btw... jeg stusset litt over bruken av ordet "boligprosjekt" jeg da.. "hvem skal flytte", var min første tanke :P Jah... blÅnd OG trett idag.... *titte i taket*