lørdag 25. oktober 2008

Blondie i regnet!

Jepp, det høljer fullstendig ned her i området. Jeg moret meg tidligere med å ta opptak av lydene fra vinden utenfor... nå får det litt "drahjelp" fra naboens presenning, men ja- det høres fullstendig vilt ut. Været blir jo ekstra ille av at man hører om andres sol- og badegleder! Måtte flassen ta dem *flire* ;)

Ingunn fikk "gleden" av å stripe håret mitt. Hun ble rimelig stressa av det hele, jeg syntes bare det var underholdende. Det er mitt hår liksom :P Hvis jeg tar det rolig (mtp resultat), så bør da iaf hun ta det rolig *ler*
Aurora ble veldig fascinert underveis og fikk slå seg løs med heklenålen selv (trekke håret ut av den sexy'e hetten....mm.. ). Jeg klarte seff også det sjakktrekk å glemme at jeg hadde blekemiddelet i håret fordi Ingunn plutselig ble sulten. Så vips, der gikk det visst en hel time *skoggler*. Lyst ble det iaf, nå spørs det om det fremdeles henger på hodet imorgen tidlig ;)

Apropos imorgen tidlig, så skal soffen få den glede å bli undersøkt nede på Varden. Jeg får komme tilbake til hva Micke evt har å si om ham. Jeg lurer jo litt på bakpart og albue (?), mest bakparten. Men ja, det vil jo kanskje vise seg imorgen om det er noe. Blir spennende å se!

Ingen kommentarer: