mandag 13. oktober 2008

Emma er fremdeles savnet!



Vel, fikk snakket med en norsk fyr som styrte på i kjelleren sammen med polakkene. Han hadde ikke sett noe til henne, men skulle holde øynene åpne. Utover det, så har jeg gått og lokket og ropt og SKREKET etter Emma ganske mange ganger idag. Tok en tur bort til naboen over gaten, og han hadde skjønt det gikk i noe sånt siden jeg "ropte litt høyere og endel oftere enn vanlig":P Men han åpnet iaf velvillig kjelleren for meg slik at jeg kunne titte etter henne.

De andre husene har ikke vært "bemannet", så jeg har ikke fått sjansen til å snakke med dem. Jeg synes da fint at folk burde være hjemme og klar til å ta meg i mot for kjellersjekk rundt kl. 1600!! Jeg er tom for blekk på printeren og får dermed ikke skrevet ut postere for å henge rundt. Kjenner at panikken stiger for hver time som går. Har i det minste fått lokalisert "Dyrebeskyttelsen i Bergen" på nettet. Når pc'en min ble formatert, så forsvant alle disse nyttige linkene som var lagret på den. Så nå leter jeg desperat etter flere andre steder å poste savnet meldingen på.

Jada, kanskje jeg er litt hysterisk. Men saken er den at jeg ikke er vant til at kattene forsvinner på denne måten. Dvs, det jeg er vant til er at de ikke går på eventyr- det er alltid noe som har hendt hvis de ikke kommer. Og jeg må innrømme at ettersom dagene nå begynner å gå så nærmer jeg meg Julius sin hendelse i hodet. Han kom hjem etter 5-6 dager men da med knust bekken og ingen klør igjen... Vil helst unngå å oppleve det en gang til! Men det positive var jo at han kom hjem...... håper bare at Emma kommer hjem med muggsopp i pelsen, enn med knust bekken.... En slik opplevelse tror jeg neppe at hun er pus til å takle dessverre.

Men folkens, hvis noen har noen gode tips til hvor jeg kan poste savnet meldingen så tar jeg imot med stor takk...

*forberede meg til å gå ut og skrike litt mer etter Emma...*

Ingen kommentarer: