tirsdag 7. oktober 2008

Nedtelling starter.......

Joda, her går det i dårlige lesestillinger og tydeligvis nok lesing til at det går utover kroppen *ler* Måtte rulle meg ut av sengen idag siden alt kranglet innvendig og utvendig. Men, det har heldigvis kommet seg i løpet av dagen - mtp bevegelighet. Vondt gjør det okke som :P

Ellers så skjer det jo fryktelig lite her da. Jeg stresser meg opp for det minste sikkert av samme grunn. Alt virker enormt viktig når det er så lite som skjer *ler* Fikk problemer med å sende sms tidligere idag, men alt løste seg til det bedre etter samtaler på msn og via telefon. Hva er egentlig poeng med sms liksom *sukke* Meneh... Aurora hadde visst sendt meg en mld i firetiden og den har enda ikke kommet frem.... så ja, mobiloperatøren sliter visst enda (og dette betaler en peng for liksom ;)). Men siden jeg fikk mld av Sara i seks tiden, så må jo noe funke *ler*

Pelsene fikk hvert sitt søk i hagen og litt lek som gjorde dem ganske så lykkelige. Jeg fikk lest litt også mens de videre koste seg (ikke sammen da seff.. de må jo fremdeles være ute hver for seg.. stress...) der jeg satt i min hvite "igloo" jakke (forøvrig et syn for guder.... Den er megabig!). Det er nemlig super surt! Kan være meg som er trøtt og sliten, men jo- surt syntes jeg at det var. Selvsagt ingenting som ikke lar seg kurere med et ørlite dypp i badekaret. Deilig liten pause fra lesingen!

Så ja, det går liksom i å stille de mest prekære behovene; lesing, mat, pelser på tur, pelser må aktiveres, lesing, mat, bading og ikke minst, samtaler som også løsner litt på stramme skuldre ;)
Jeg er fremdeles ganske bekymret for eksamen som nærmer seg. "Det som skjer, det skjer" som en jeg liker veldig godt sa.... etter å ha stjålet det fra meg :P Og det er jo selvsagt sant. Enten går eksamen greit, strålende, forferdelig eller ikke i det hele tatt. Men alt det vet jeg jo når den er overstått ;)

Lurer på å ta pelsene ut på en liten "svingom" i nabolaget. Det kan jo passe meg greit, så kan jeg synke ned i sofaen og glo litt på Grey's etterpå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Når er E. eksamen?? Masse hjertens lykke til!
-Line-

Vala sa...

Oi, kommentar akkurat idet jeg la inn et nytt innlegg! Jøsses...

Eksamen er imorgen *bite negler*