onsdag 8. oktober 2008

Groooving............

Visstnok er dette "min" sang som beskriver meg (eller noe i den duren). Enjoy!

Da begynner vel det meste å ta form. Jeg så med glede at resultatene fra septemberstevnet for en gangsskyld er blitt lagt ut hos Agipro net, og det helt uten at jeg måtte purre på dem *ler* Betaling til NKK er også under kontroll, så fort Agifolkene kunne fikse den versjonen jeg fikk av dem, fordi - plutselig lå det ingen premiekatalog tilgjengelig.. Da blir en jo svett :P Meneh, all ære til Atle. Fordi under denne "krisen" så hoppet de til resque kjapt som fy. Så da er all tidligere rot og kluss glemt fra min side iaf. Godeste guttene til Vala det tenker jeg *ler*

Til neste stevne skal jeg iaf møte med strålende sinn og en ekstrem positiv vinkling på gleden over AgiPro. Tross alt, det er dugnad fra guttas side (akkurat som fra vår) og da synes jeg vitterlig at de gjør en strålende jobb (når en får tak i dem)!

Yessir.... våknet til regn og atter regn idag. Flippa har jo sitt sedvanlige mønster om morgenen. Starte dagen med hyling og skriking så fort klokken min går av. Dør jo av sult må vite.. Meneh.. først ut døren (og ja, jeg kjører da fullstendig uten bånd. Jenten dør jo av sult, så inn kommer hun igjen garantert *ler*). Så mens jeg står trøtt og jævlig i døråpningen så gjør hun sitt. Så er det rett opp igjen for å stirre maten ut av skapet. Det måtte nemlig inn i skapet tilslutt... ble for mye "mellom-måltid" snacksing på henne ;P Etter det så er det rett ut i hagen igjen. Når det regner så trenger hun ikke noe tid til å finne et egnet sted for bajsing. Hun er en meget enkel sjel.

Soffen er jo en smule verre. Ikke har han noe driv for å rekke noe måltid. Han lunter rolig avgårde på turen sin (eh.. ikke helt korrekt, men han har ikke noe pes for å komme hjem igjen iaf). Og det med bajsing- tja, det er en rimelig langtekkelig prosess... Man kan jo ikke etterlate sitt fornødne hvor som helst må vite... Så han kan huke seg ned et par ganger, før han endelig sier seg fornøyd med plassen... idioten..

Sammen har disse to nå fått utfoldet seg i huset de siste dagene. Lekeområdet har blitt utvidet siden jeg er en så snill og oppfostrende eier :P Det har vært lagt inn søk og dorullkjerne med leverpostei dreping hver dag innenfor husets to etasjer *ler* Så det ligger endel "lik" rundt omkring. Meneh.. jeg har iaf fått endel ro til å få lest... noe iaf.

Polakkene som omgir oss 24/7 blir holdt på ubønnhørlig avstand av Flippa. Dvs, innendørs har hun begynt å tolerere at de klatrer på fasaden til nabohusene.. Men når vi er ute i hagen, så synes hun at de overtrer grensene hennes en smule mer. Slitsomt for en "liten" kropp å passe på alle til enhver tid. Iallefall slitsomt for mine ører. Men, etter gårsdagens hage leking/søking/sporing så roet hun seg litt med varslingen. Hun fikk jo plutselig godis når hun ikke boffet nemlig.... og hun er tildels kjapp i tankene hvis en godis viser vei *ler*
En ting jeg kom til å tenke på.... lurer på om jeg har glemt å legge ut badefilmene av Flippa fra i sommer? Jeg tror jeg skal ta å finne dem frem og få dem ut uansett. Iaf en av dem, men ikke akkurat nå..... (latskap lenge leve).

Ellers? Vel, planen idag har hittil vært å få kontroll over "ukjente" momenter som dukket opp ift agipro (check), lese (ikke helt "check" enda) så tur på Chaos med jentene (check rundt kl. 14). Gleder meg storveis til det. Etter det blir det vel en kjapp runde med nok noe lesing. Ikke så allverdens, men noe må det jo bli. Tøtto er som vanlig "gitt" vekk til overnatting, slik at jeg kan passe på meg selv og eventuelle nerver som dukker opp i morgentidlig UTEN å måtte være en hyggelig og snill mor. Nå kan jeg få være et nervevrak av et monster om det skulle vise seg nødvendig. Deilig med litt albuerom *flire*

Ha en strålende dag folkens!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Goooooooooooooood luck!! Og flinke Vala som oppdaterer bloggen så ofte, sjølv om det blir mykje hundepiss og luftebæsj, hihi!

-Kem andre enn Line-

Vala sa...

*ler* Du Line, du Line... Vel- du preiker vel hovedsaklig om baby og jeg om hund. Kanskje jeg en vakker dag har fokus på baby igjen- who knows ;) Men, enn så lenge, så er jeg jo glad for at du gir meg en kommentar eller to imellomtiden ;)Og idag har du vært riktig så flink :O
*klem*