tirsdag 21. oktober 2008

Ny uke, nye muligheter :)

Det virker som å være det nye gjennomgående temaet hos meg og flere av mine...... Og det er jo noe i det, muligheten til å samle seg og se frem igjen på nytt? Det iaf en mulighet som jussens administrasjon burde benytte seg av, raskest mulig iflg dagens artikkel i BA. Må innrømme at jeg ler litt av det rotet som visstnok oppsto på høyden på fredag. Men hadde jeg vært blant dem som tok eksamen, så hadde jeg nok vært lynende forbannet- og det med rette.

Ideen om hvordan jeg kan gi meg selv nye muligheter har bydd seg til stadighet iløpet av helgen og dagen. Ærlig talt, så vet jeg ikke helt om jeg er interessert i det. Men samtidig, man lærer så lenge man lever og da å gi seg selv nye muligheter, innbefatter vel også å lære enda mer? Nye muligheter betyr jo absolutt ikke at jeg låser av tidligere erfaringer med det nye jeg opplever. Så ja, noe nytt får en vel unne seg. Iaf iløpet av de første dagene, iaf iløpet av de neste timene.

Til de av dere som ikke helt vet hvor dere skal sette foten. Sett den ned et skritt om gangen, kjenn etter i magen om det føles stabilt og flytt så den andre. Jeg er nå uansett i nærheten av nett og telefon relativt mange timer om dagen, så det er bare til å "skrike" ut! Jeg vil uansett alltid være nettopp her!

Blanke ark ja - En ting er sikkert, Flippa må lære seg BLI kommandoen........ så fort jeg rører en muskel, så løsner hun ut av stå eller sitt. Veldig smigrende, men åh så irriterende når hun nettopp skal BLI ;) Men hun var flink hun, til tross for fristende flyvende blader. Hodet hennes føk i retning av bevegelsen for så å "fyke" tilbake til meg og mine øyne. Jeg ser at det knaker innenfor, så det er utrolig artig å arbeide sammen med henne. Jeg sliter derimot mye mer.. Som Tone så pent påpekte, så brukte jeg feil arm IGJEN. Også jeg da, som var hellig overbevist om at jeg brukte den korrekte :P Null poeng til meg.... igjen.... jeg får vel lunte meg ned til nybegynner treningen i LP på onsdagene også... må bare få litt tid først.

Men nå, nå må jeg snuse på puten. Krølle meg oppunder dynen og forsøke å finne søvnen. Things to do.... kan alltids gjøres imorgen, eller dagen etter.
Sove først lille ;)

Ingen kommentarer: