søndag 30. november 2008

Julebord med agilitygjengen!

Duket for julebord og festivitas var det på Cafèen på Møhlenpris igår. Få av oss visste igrunnen hvor vi skulle møtes, men alle fant frem! Selve velkomstkomiteen uteble fra velkomsten - da vi av diverse grunner bommet på buss og eh.. "åsted" *flire*
Men, det tok vi alle med et smil og gledet oss over hverandres selskap.

De første bildene har Trude (Jacobsen) donert til bloggen.




Selvsagt måtte vi ha Quiz med tilhørende noe forvirrende spørsmål. Hva i huleste heter for eksempel utslagsplassen i GOLF? Det ante meg at Tore visste dette, men ikke pokker om han ville dele infoen med konkurrende "Team Blondie!" *pføy*


Liv, Tore og Rune


Anita, Trude, Morten og Trude. Hun i front aner ingen hvem var. Makan til irriterende kvinnfolk!


Maria, *host*, Inger E :)


Hm, disse har vi vel allerede presentert? Altså både ryggene og ansiktene?


Maria og Janken har inntatt sangplassene.


Liv og Ronald i sofasamtale!

Folk koste seg storveis og turtelduene turtlet ;)


Trude turtlet på Trude vis *flire*


Her tror jeg at det nettopp hadde gått opp for Maria og meg selv at bordet kunne skrives på! Og Trude slang noe om "listebehov" over bordet!



Her er altså første bildet av kamerabildene mine. Kvaliteten er ikke noe å skryte av, men inntrykk av at Maria har det show kan en jo ikke misforstå :P


Og plutselig var det allsang med gitar, stearinlys og ikke minst, utvalgsmappen ;)


Hmm... ser ut som jeg har skremt Rune til å sitte stille her!

....og Trude turtlet videre :)

Trude J og saltstangen.... *flire*



... Altså, Anita var ikke så alvorlig i det hele tatt denne kvelden. Så hvordan jeg fikset denne bragden vites ikke. MEN, når en både har blits og antirødeøyne sak som skal avfyres FØR bildet blir tatt, så tok det så lang tid- at de merkeligste ting kunne skje. Eller hva Maria?? *flire*


Folket inntok OG utvidet plassen ved sofaen.



Jadda... Morten fryktet litt for at bildene skulle havne på FB. Men ikke disse nei. Flertallet har vel ikke profil der engang..


Maria gjorde så godt hun kunne for å lage ville bilder. Problemet var jo bare at mobilen min måtte avfyre så mange forskjellige lys FØR den tok bilde. Så egentlig, så fremsto hun jo som om hun var en roooolig og behersket ung pike.. *flire* Vi som var til stede vet jo absolutt bedre!



Det ble en strålende kveld med nydelig pyntet lokale, kjempe flink personale og absolutt nydelig mat! Noen sank fort hen i mulighet for allsang og sprell, mens andre laget agilitybaner av bestikk (*dulter i Morten*). Summasumarum så hadde vi en trivelig kveld i et ytterst trivelig selskap!

Takk for festen folkens og sees til neste år :P

6 kommentarer:

Anonym sa...

Å bruke bestikk for å lage agiltiy baner hører med :-) og tror du ikke kokken prøvde å inndra bestikket! Vi fikk ham heldigvis på bedre tanker! Hilsen anonym...

Vala sa...

Til "anonym" :P
*flire* Klart det hører med! Og jeg tviler ikke et sekund på at du fikk overtalt mannen til å la bestikket ligge!

Anonym sa...

julebord e gøy,men NOEN feiget jo ut då vi sku t byn... Men regner m de tar d igjen t neste år.

Vala sa...

*host* Noen ble jo kjørt til byen bare for å kjøre hjem med brodern også dah... Så ikke kom her og kom her ;P

Anonym sa...

Men Vala da, syntes du lokalet var pyntet ??? Det eneste som pyntet opp respatex-kafeen, var jo oss som for en gangs skyld ikke hadde treningstøy, men litt pynt på oss !!!
Eller hadde du ikke linser på deg lørdag pga øyebetennelse??

Morten

Vala sa...

*ler* Hvis jeg ikke hadde hatt linser på meg, så måtte jeg hatt en egen assistent! Man kommer ikke ustraffet unna hvis en ikke korrigerer -7 liksom ;)

Vedr. pyntingen eller ei- jeg er en sucker når det kommer til stearinlys.... så der scora de jammen min goodwill. Jeg er nemlig fryktelig LETT å glede serru ;)