tirsdag 18. november 2008

Peis......ild......idyll....

.....er finurlig vakkert å se på!! Varmer godt og dufter deilig gjør det også. En type aromaterapi for en sliten kropp og sjel faktisk.

Forelesingsuken har startet (visstnok igjen, men hodet mitt har vært på andre fag ;)) med doble forelesinger hver dag. Man kan jo le av det hele, men det er faktisk verre enn å jobbe 7 timer på jobb.. merkelig igrunnen. Da siste timen hadde ti minutter igjen så ga jeg opp. La hodet ned på lovsamlingen og holdt faktisk på å sovne. Det eneste som holdt meg våken var nok mine frosne tær og legger som har vært blaute (takket være det fantastiske været i Bergen for tiden) siden kl. 11 i formiddag. Snakk om å få frost i sjelen!

Fikk også skvist inn en foreldresamtale (noe som medførte en del stress med kjøring, men det gikk jo *Flire*) innimellom forelesingene. Og den samtalen er det jo ingenting å utsette på. Flinkeste piken min! Måtte ho mor bli litt mer flink, hun også..

Resten av uken er ideen å deise ned på en stol på Chaos og forsøke å kose meg i pausen. Spesielt imorgen, da er jo tross alt SG dag med kveldsjobbing. Så puste tror jeg er meget viktig.

Men nå tror jeg at sengen kaller, meget høyt også!
Sove godt folkens *smile*

Ingen kommentarer: