mandag 15. desember 2008

Ferie da eller?

Jeg kom meg i mål med oppgaven. Det betyr ikke at denne nødvendigvis står hos sensor, MEN det er iallefall noe jeg ikke er flau over å ha levert (ehem.. bortsett fra del3. Men, den var sabla morsom å skrive. Og kanskje sensor trenger en god latter?). Jeg er fryktelig fornøyd med meg selv over å ha kommet i havn med den *klapp på skuldrene*

Hele dagen har i all hovedsak blir kost vekk i sengen. Det ble en sen innlevering da det kom besøk og stive muskler fikk massasje, men hva gjør vel det når en har planlagt seg fri fra jobben dagen etter :) Kl. 14 hadde jeg en avtale med Line om å forsøke å få Flippa til å samkjøre løpetiden med hennes pelser. Så da var det avgårde på playdate på skøytebanen på Varden. Jeg lurer litt for meg selv om jeg aldri har vært på Varden om vinteren før ELLER om dette er ekstremt for i år. For det er altså en fullblomstret skøytebane. Burde kanskje ta med tøtto og skøyter og sett om det funket. Så kan man liksom få trent mens det er is også ;)

Line hadde også med seg de to parson valpene etter Skip. Makan til nydelige! Må ærlig talt si at den ene fanget hjertet mitt fullstendig (skal ikke ha hann hund, skal IKKE ha hann hund)- og Flipsen ville veldig gjerne ta ham med hjem. Jeg antar at de søte små virkelig fikk sove etter turen, for Flippa takket ja til lek kontinuerlig...... og ble sliten av det ;) Det tar på å være eksamensberørt hund nemlig... Da er det rolige dager med båndturer i flertall. Sofus måtte være hjemme. Jeg antok at min form IKKE var av den tålmodige sorten, og da vi skulle treffe tre løpske tisper og to små parsonvalper, så antok jeg at Sofus fort kunne bli litt slitsom i tillegg. Dermed er nok han dessverre ikke ute av eksamensmoduset enda, men han skal nok få sitt han også..... snart.... når isen tiner... og vi har tid til å trene... snart... (overskudd kom til meg?)

I morgen er det jo i utgangspunktet maratontirsdagen min. Men har funnet ut at imorgen dropper jeg Åsane jobben og bruker dagen til å starte på Chaos med Mådern med etterfølgende handle gaver i byen tur. Så er det jo Scanner fra kl. 17 av, men det må da bli en litt mer avslappende tirsdag enn vanlig?

Tre ting jeg gleder meg til:

  • Få juleånden over meg
  • Se hvor lenge et juletre holder i stuen med i år, med to gale hunder....
  • Deilig mat på juleaften

Ingen kommentarer: