søndag 11. januar 2009

Pinnedyr i Valaskogen....

Det var litt vanskelig å få tatt bilde av de små nymfene. Men her har dere iaf et blurry bilde hvor jeg har tegnet rundt nymfen som sitter på den voksne pinnen. Så ser dere litt hvordan størrelsen er. Aurora er relativt fascinert.. Men både hun og venninnen småhyler litt når den beveger seg... noe dere hører hvis jeg får lastet opp videoen (som holder på i samme stund nå). Her holder Aurora en nymfe... eller holder og holder fru Blom... lar den spasere litt da ;)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Er du blitt oppdretter Vala?

Hilsen Inger E

Vala sa...

Tanken har slått andre enn deg frøken ;) Men bare tanken på å navngi kullet er jo utmattende *ler*

narodnaja volja sa...

har den ene formert seg?? aæss...

Line Kristin sa...

Creepy Vala, creepy!!! Nesten som edderkopper joooo!

Anonym sa...

http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/article2508571.ece
Dersom du ikke har kjøpt ennå...

Vala sa...

M: Damen ..... hører du aldri etter når jeg forsøker å utvide din horisont om pinner? Altså, disse eggene kan ha ligget i et halvt år ELLER fra de siste mnd. Alt i alt så har det med hvordan miljøet i terrariet er. Men ja.. hun er ultrakul- pinnen altså ;)

Line: Næsj... ikke vær så Råsa da! De er uansett innenfor vegger, så ingen skummel fare for noen besøkende dersom de stikker innom.

Og anonym, thanx for linken! Jeg har ikke kjøpt enda, og det blir nok utsatt.... Masse annet å bruke pengene på vet du ;) Men, den ga meg definitivt enda mer å tenke på siden den presenterte en pc som var helt ny for meg *sukk* (men *sukk* som i bittelitt positivt!)

Anonym sa...

De er så kul! *vil ha*

Cecilie