torsdag 29. januar 2009

Tiden flyr.....

........og dagene har gått til selvrestitusjon (om det finnes et slikt ord da :S).

Ting som har irritert meg har begynt å falle på plass. Nå går jeg bare og venter på andre ting som irriterer, men som jeg ikke avgjør. Måtte jo spare det "beste" tilslutt liksom - for slike ting er virkelig irriterende. Men de faller vel på plass de også?

Så hva skjer for tiden? Alt og ingenting igrunnen. Det en mulighet for at det blir besøk i helgen fra Stavanger og så er det 40 årsfesten til Ole på lørdag som jeg må tusle avgårde på. Det blir jo sikkert artig (hvis man er en av dem som liker å bli mønstret fra topp til tå....)- Biskopen er jo et allright sted det.

Nå når Ole er tilbake så faller jo "frihelgene" på plass også. Akkurat det skal bli deilig! Jeg trenger sikkert noen uker til avklimatisering, men etter det så blir det full fres på meg;) Så er det bare å krysse fingrene for at han trives på Haakonsvern, sånn at han ikke stikker ut igjen med det første (ikke at det igrunnen har så veldig stor betydning for de turene egentlig *ler*). Men ja, livet er godt og det som ikke er godt velger jeg å overse akkurat nå. Neste punkt på agendaen er å få trent litt. Altfor lenge siden - men sånn går nu dagane!

EDIT: må jo ta med ståa på dyrefronten! Altså, Kaisa er nedbarbert og kostet meg dyrt. Ikke noe alvorlig (sånn generelt sett) men det måtte gjøres. Hun har flyttet inn i stuen med hundene (noe som selvsagt gir endel lyd til tider). Den hvite pusen har tilholdssted på tøtto sitt rom. Pusen er lite glad i andre puser (høres på lyd og kan sees på den utrolig aggressive kroppsholdningen!) men hunder er visst ikke så ille :O Hundene er fryktelig nysgjerrig på dette hvite noe som av og til freser litt, men som de ikke får undersøke helt som de vil. Dvs det gjelder Sofus igrunnen. Flippa er mer sånn "æææææsj, ikke seeee på meeeeeeg" når den hvite pusen nærmer seg henne. Sofus er jo såpass intens mot katter at den helt frie introduseringen der, vil bli nøye iscenesatt under min regi ;)

Pinnedyrene: skal vi se, Ceccy skal ha 20 stk og når vi kjøpte fisker på Kilden til tøtto sitt kar, fikk jeg avtalt med sjefen der at han kunne ta endel. "Endel...".. tja, hvor mange er det da? Nuvel, min frie tolking av det uttrykket tilsier at det gjelder ALLE de jeg ikke vil ha selv *fnise*

Ingen kommentarer: