søndag 1. februar 2009

Trening dagen derpå ;)

Hvem hadde vel trodd at jeg, etter en seriøs tørke på treningsfronten, skulle kaste meg uti trening dagen etter deltakelse på en heidundrende 40års feiring? Ikke jeg iallefall- så jeg er mektig stolt over meg selv! Sofus ble ikke tatt med. R kom og lånte ham da jeg skulle gå på trening og for dere som kjenner Soffen- så er det jo klart at en god tur er nesten bedre enn treningen (spes siden hans måte å trene på kan irritere vannet av meg ;)). Så da var det bare Flippa og jeg som tuslet avgårde med pølsebiter og Frolic.

Godt oppmøte var det idag også faktisk! Og ingenting er mer artig enn når det er sånn. Rune hadde laget kaffe til meg, sånt kan man like!

Vi kastet oss utpå momenttrening selvsagt hvor belønningene varierte mellom frolic, pølser og armen min (auuu!). Jeg hadde tatt med ball i tau, men jeg får den ikke frem raskt nok- så da er armen jo godt plassert ;)

Slenger ved noen bilder jeg. Kvaliteten er jo ymse, lurer på om det er kommunikasjonen mellom kameraet og meg eller om det er noe galt med kameraet. De fleste bildene er fullstendig ute av fokus- og det irriterer voldsomt! Kun bilder av hundene. Ingen av yours truly og kanskje det er fordi (som Monica så snilt påpekte :P) at hårfargen min nå er sånn "gusjeoransje" *flire*

Flipsen og Twist

Fullstendig ute av fokus, men et artig action bilde....

Dette bildet hadde jo vært ramkult hvis det bare hadde vært fokusert!! *dunke meg hardt i hodet!*

Flippa og Kito

I farta!

Twist

...i farta II ;)

---men kan til nøds også sitte i ro...

....og se i kameraet ;)

Birkeboms!




... måtte bare legge dette ut.. *flire* Den hunden har sjeldent alle fire bena på bakken og dette er jo et godt eksempel på når han ikke har det ;)

Jepp, det var deilig å trene igjen. Selv om jeg må vri hjernen vedr. hvordan gå frem på nybegynnervis! Tusen takk for alle innspill fra bl.a. Merethe :)

Da er det vel snart på tide å finne sengen tror jeg. Sove godt samtlige av dere :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ja det blev visst en sheltie här.. haha.. lite otippat även för mej. ;) Ska ni vara med på Silvia-kursen? Jag och Bambi tågar ner till Bergen då i alla fall. :D

Anonym sa...

Thihi... Joa, gusjeorangsje var igrunnen en passende beskrivelse! Neste gang synes jeg at du bør prøve å matche de blå neglene :-p