tirsdag 25. august 2009

Søstretreff på Varden!

Ellen og Erik var innom Bergen med Pop (Flippas søster) på slep. Så da måtte vi jo ta oss en tur på Varden og la frøknene treffe hverandre. Det er artig å se dem sammen, de utviser mange av de samme tendenser både når det gjelder å "pyrre seg" og i bevegelsesmønster.

Erik tok noen bilder av seansen som følger under her:


Flippa er ikke så treffsikker på hjulet, men denne gangen gikk det bra.


...og selv om Flippa har rett kurs over et hinder, så er det av og til.....



...kun et mirakel som gjør at jeg unngår å løpe det ned *himle med øynene*


Begge søstrene ble tiltrukket av bordet. Flipsen har fått det for seg at HER får jeg masse go'biter. Så hun hopper opp selv om hun kun skal gå forbi.



Line dukket selvsagt opp på seansen. Her med Flipsen, Harribus og Dis. Pop syntes at "flokken" var en smule bråkete og holdt seg litt i ytterkant.


The Flying Bergers! Etter litt usikkerhet så er det bestemt at dette er Harriba (først) og Flippa (sist). Jeg blir litt usikker, men det er vel kanskje nok pels selv om hun ser så spinkel ut? Men hva tror du Line, er det Pop eller Flippa? *tilbake til å myse på bildet*



Egentlig et genialt bilde. Flippa er av og til fryktelig lite flink til å være "for seg" når det er andre hunder til stede. Men her har hun et utrolig bra fokus på leken, til tross for at Dis og Harriba er på tiggergang.


Vakreste Fliiiiiipsen!



Leken til Pop var veldig populær! Flipsen holder seg litt i bakkant, mens Harriba og Dis trekker det de er gode for.

Flipsen ser som vanlig pisket ut. Tenke seg til å måtte stå sååååå nærmt en "fremmed" hund!



Ooooooooooooooh.......

.....ææææææsj......

P.s. Ingen hunder ble pisket under de arrangerte bildene *flire* Og samtlige bilder ble tatt av Erik.

Line var jo så grei at hun hadde Flippa på "overnatting" fra torsdag til søndag. Og da fikk hun tatt to flotte oppstillingsbilder av henne e.m.m : Se beauty'en som Line har foreviget:





4 kommentarer:

Line sa...

The Flying Bergers er Harriba og Flip, ingen tvil om det!
Ellers må jeg innrømme at en våt pyrre ikke er min favoritt, de ser rimelig mishandlet ut, stakkar!;)

Vala sa...

Ja altså, jeg så jo tegn til noen "cadenetter" (LES: tovet pels :P) i front der så ja... Men, syntes Flipsen så så slank og Popsete ut jeg. Men ok, bøyer meg for overmakten :)

Hundeliv sa...

Flinke du!! Jeg ble jo så inspirert at jeg også har oppdatert bloggen nå.

lene brandal sa...

fine flippsen <3