søndag 29. august 2010

Min flinkeste støvsuger!

Min elskede støvsuger, Electrolux D720 - har med et "gnistregn" ut av baken, nå nettopp fortalt meg at den nok ikke kan brukes igjen.



Den var først i tjeneste hos min mormor - så har den hatt lykkelige år hos meg hvor menyen har bestått mest av hunde-og kattepels. Til tross for at den måtte tapes på bakenden for noen år siden har den gjort sin jobb med presisjon! Nydelige saken min!

Den vil definitivt savnes(men puttes behørlig ned i vaskerommet i fare for spontanantenning :P)!!!

Og nå, nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Ny støvsuger må kanskje kjøpes, men hvilken? Eller kanskje jeg kan finne en helt lik Electrolux et sted ute i den vide verden? Noen som kjenner noen som kjenner noen som har en slik en stående?

Jeg hever min øl i den dypeste sorg! SKÅL for den strålende jobb du har gjort og lykke på ferden (når jeg får puttet deg på spesialsøppelstedet... )

Ingen kommentarer: