mandag 13. september 2010

JA!! Vi har vært på kurs!! ;)

Endelig bevis på at jeg fremdeles beveger meg sånn bittelitt :P Og ikke minst, av og til befinner meg på en agilitybane *ler*.
Filmen er det Andre og Silvia (iaf en av dem) som har redigert sammen :)



I all hovedsak, det har vært en strålende fantastisk helg hvor både hund og fører har fått jobbet. Og hadde det ikke vært for at jeg må på FAU møte imorgen, hadde vi jammen meg dukket opp på trening (til tross for at det kræsjer med treningstiden min hos Sprek og Blid:P)

Kommer slengende med flere bilder tatt av andre, men ikke akkurat nå. Noen lar nemlig vente på seg, så da er det lite jeg kan gjøre :P

Tjollahopp!

2 kommentarer:

Astrid sa...

Kjempe fin film:) Ser ut som dere koste der kjempe mykje ;)

Astrid og Teo (Voss)

Vala sa...

Hehe, vi koste oss enormt mye! Egentlig burde en gå på kurs konstant!
Og frøken, klart jeg vet hvem du og Theo er :)