onsdag 23. mars 2011

Hipp Hipp Hurra for Flippa 3 år idag :)


Min allsidige lille hårete venn fyller år idag :) 
(og jeg har vært røykfri på dagen i 1 år :))




Siden Flippa til stadighet trekker gevinster på meg kun ved å blinke sine brune små, uteble de store gavene. Vi holdt oss til det enkle; noen kyllingbiter og annet små snacks som ofte detter ned på gulvet, om en bare venter lenge nok (eventuelt stapper hodet ned i bosspannet). Utenom det var også noe av gaven hennes at vi IKKE blåste bort da vi gikk rundt Store Lungegårdsvann i godt selskap med Cara og Mådern. Jeg vet å ødsle på de jeg er glad i ;)

Men nå skal det sies at jeg har smelt til med  to AG-kurs i løpet av de kommende månedene. Først kurs med Coucheron i mai og Simon kurs i Hemsedal :) Vi GLEDER oss!!


Så må vi selvsagt gratulere med dagen til både søster Pop og broder Spin!
HippetiHippetiHOPP :D

7 kommentarer:

Auisa sa...

Grattis, gratulerer og happy birthday til min Flippus! Store klemmer fra din Aurora :*

PS. Gratulerer med røykfriheten mams ; )

Vala sa...

Tusen takk min skatt! *smask!* Flipsen hilser også selvsagt :P

Hundeliv sa...

Hipp hurra for Flippa!
Vi gleder oss også til agilitykurs med Coucheron og dere i mai :)

smask fra Popsen

Rune sa...

Grattis til dere begge:)

Vala sa...

Vi takker og bukker begge to :)
God helg til deg:D

Kim sa...

Ett grattis i efterskott här på bloggen till världens finaste Flippa!

Vala sa...

Tusen, tusen takk Kim!! Man blir alltid glad for ALLE gratulasjoner, både fra FB og blogg ;) (ps. husk det til 13. april ;))