søndag 6. mars 2011

Søndag og skrivedag?

Skriving... nja, først var det ut av sengen- lufte hund, kaste i seg ørlite frokost også komme seg avgårde på squashtrening med fru Christie. Det er jo like vellykket som alltid selvsagt. Mer faktisk, for nå kommer det mye mer styrke bak slagene våre så ballen fyker rimelig langt i returen. Men man kan vel ikke klage over sånt?

Så bar det hjem igjen, en rask klem til tøtto og påfylling av hønemorprat (slik at hun virkelig kunne ha litt å gå på mens jeg var borte), så kastet jeg meg i bilen for å rekke en titt på den uoffisielle konkurransen på Varden. Når jeg kom var de godt i gang. Det var glade ekvipager (både tobente og firbente), men møkkete sådanne. Gjørmen tok om seg utover dagen - og buksen min (som burde vært på fyllingen for lengst) sørget for å suge til seg enhver dråpe den fikk tak i. Så når jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg var ikke bare kald på bena, ikke sånn egentlig - jeg var våt på bena. 

Nå, eks antall timer senere, er jeg varm og tørr igjen. Koseplaggene har trumfet igjennom og raggsokkene er tredd godt på føttene. Stearinlysene brenner liflig på peishyllen og i vinduskarmen. Biffen til middag huskes fremdeles med et smil. 

Men masteroppgaven, den har jeg ikke fått gjort noe på... 


Et bilde fra tidligere ikveld. Nemi (hvit katt inntil hvitt teppe....)har funnet sofaen med oss og tydeligvis, inntar samme vinkling til tvtitting alá tøtto ;)

Ingen kommentarer: