fredag 8. april 2011

Bildespam en fredagskveld....

Da muligheten presenterte seg måtte jeg bare knipse noen kjappe av dyrene. Jeg har faktisk funnet ut at jeg må bli enda mer flinkere til å avbilde dem- for før man vet ordet av det, så har muligheten forsvunnet. Men ja- dette er altså fredagen til Flippa og Nemi. De slapper av... lite som skjer... "boooooring...." tenker Flippa. "Zzzzzzzzz" sier Nemi. Katten sover mye, om hun ikke er psycho og rar. Flippa er Flippa, elskelig, snill og alltid med på noe gøy :)

Dette er nesten litt som en oppsats. Men det går ikke med mine dyr. Jeg mener det har noe med manglende oppdragelse å gjøre, at de ikke poserer på kommando. Her i huset er det mer alá: hold pusten, beveg deg sakte og knips i vill fart!!


Det blir mye pels til tider, spesielt når man er litt på den rufsete siden!


Her har det begynt å skli ut. Flipsen begever seg mer og mer bort fra der hun opprinnelig lå og mer mot meg selvsagt.... Se det forventningsfulle gliset... 


Her blir også fargeforskjellen på poten hennes utrolig tydelig- måtte knipse! Hun måtte barbere vekk pelsen på hennes høyre pote i august i fjor pga mistanke om huggormbitt. Og med ett hadde hun en sort pote :P


Nufsen min!



Jeg klarte ikke å la være å le da jeg så teksten på tv'en i bakgrunnen. Jeg er ikke helt enig i begrepene sånn - men sengedyr er de og de er heller ikke lett å bli kvitt!
*flire*



Ingen kommentarer: