torsdag 24. august 2006

Long time, no see??

Mm, det har vært stille fra min kant gitt! På mange måter et kjærkomment avbrekk for de av dere som faktisk leser alt jeg skriver i innleggene mine? *ler*

Har jo skjedd endel siden sist, skolen har startet-både for meg og tøtto. Og med tilsvarende fritidssyssler.. På mandag, startet svømmingen til tøtto og idag, balletten. Så nå er hun i gang så det ljomer etter!
Det er utrolig deilig å være tilbake til skolen, kunne puste litt med venner, ta en kaffe, bryne hodet! Deilig! Men, balanseringen mellom jobb og skole har jeg enda ikke fått helt under kontroll.

Kontrollen glapp jo litt her, har jo hatt min periode liksom. Følte at bakken ble ganske så "usikker" under meg. Men sånn er det, kjemi rett og slett! Uansett, utsetter nye "perioder" i håp om at ting funker bedre neste gang. Dere som vet hva jeg snakker om, skjønner nok endel mer enn alle andre ;)

Det som er så rart, er at når man er litt utenfor en dag, og tankene virrer rundt, fortere og fortere. Så snapper man tak i en tanke og ser nærmere på den. Nesten sånn som i HP og "tanketankene". Bare det, at når jeg først snapper tak i tanken, så klarer jeg ikke å "snappe den vekk" igjen. Iaf ikke når man er nede og synes at ting er trist! Man ser det hele utenfra og tenker på hvor tåpelig det hele er, men dog-tanken kverner videre. Det eneste som funker, er en ny dag med tilhørende nye ting på tapeten ;)
En annen ting som funker, er faktisk å snakke med R. Rett og slett gråte det ut! For det funker ikke å gråte alene, bare det å få til å gråte alene funker ikke. Jeg fikser det ikke. Blir helt absurd, hehe.. nesten som å se en morsom film - den er mye mer morsom i selskap med andre. Æsj, kanskje jeg er for sosial ;)

AG treningen startet på tirsdag. Var en skikkelig heisen dag, som gikk i hundre hele tiden. Trodde jeg nærmest skulle segne om av tretthet etter skole/jobb, men det gikk superb! Og pelsen, tja, hva skal jeg si-han var fantastisk? Mm, tror jeg kan si det jeg, han gledet meg sinnsykt ved å ikke stikke av *ler*. Dessuten, ingen skrammer på "mor", hehe....

Er litt tom for tiden jeg, lite å si kanskje? Eller alt for mange tanker? Uansett, tror jeg "takker" for meg nå, og vurderer å legge meg faktisk.. (ja, vet.. nytt liv og alt det der, hehe..).

Kanskje det kommer noen små hilsner fra noen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Endelig har du rabblet ned noe nytt svada.

Sjekket bloggen hver dag, flere ganger i 14dager nå...
Kjenner meg litt igjen i det du skriver, snapper selv tak i de mest utrolie tanker og grubbler de til døde, eventuelt finner svaret om mulig...

Takk for kommentaren i min Dagbok &så.!

Tjopling fra trollet.!

Vala sa...

MM, vet--- det har vært en laaaang pause. Også klarte jeg ikke å skrive noe mer "festlig" enn det jeg gjorde :P
Men skal forsøke å ta meg sammen jeg nå, hehe....

Vala sa...

Hehe... Hvem i all verden er "Bourdieu" da? Har jeg aldri hørt om..
Joa, noe ble endelig skrevet inn i "skogen" og mer følger senere idag tror jeg.. Har plutselig en hund til i hus :O