fredag 26. september 2008

O heilage fredagsmorgen!

I et forsøkt på å snu en litt dum trend, har jeg lagt opp til et "mantra": "Rise and Shine!". For de av dere som har kjennskap til diverse utvalg av morsomme kristne sanger drar kanskje kjensel på denne. På den ene siden er det et forsøk på overbevisning av meg selv og mitt eget syn på den trøtte, grå hverdagen som nok en gang åpenbarer seg - og en liten spøk mtp resten av teksten som retter seg til Noah og hans kommende ferd.

Overbevisningen er ikke akkurat i boks, men de lærde mener jo at det starter med en fornying av tankerekken. Så jeg fortsetter forsøket. Om akkurat denne "linjen" er det beste mantra'et får vel tiden vise. Inntil da skal jeg tenke på elefanter, barn av Gud og alt det andre som fremgår av teksten.

En dag jeg tar meg tid, så skal jeg skrive inn hele teksten... men det morsomste er å se/høre den bli fremført *mimre tilbake til Olsby tidene*

Hurra! Vala har blitt gal *ler*

Ingen kommentarer: