mandag 28. mars 2011

Bildespam!





Earth-hour 26.03.11

Siden tøtto hadde besøk så ble det lagt opp til spill under denne strømløse timen. Jeg planla i "god tid". Kokte tevann og tente stearinlys! 


Jeg ble ørlite skuffet over at Cluedo ikke ble valgt ut av ungene, men derimot Geni med bare spørsmålene. Noen av de svarene er jo pinlig langt inne... hvis de i det hele tatt er der *kremt*


Og telys selvsagt :D
Egentlig en markering med bare gode bivirkninger for de som slukker det de har :)



Fjelltur 26.03.11
Deltakere: Line, Monica, Jeppe og selvsagt undertegnede samt 8 hunder.....

Første stopp på Viggohytten.


med innslag av møne trening... 


I motsetning til Line foretrekker jeg å ta bilder av folkene på tur også. Selv om vi bare ser ryggene... 




Men selvsagt, når anledningen byr seg så kaster man frem mobilkameraet.....og ender opp med dette resultatet :P


Denne lille krabaten oppdaget jeg plutselig. En liten åme...gudene vet hva den blir når den blir stor- men sikkert en fantastisk vakker sommerfugl. Det er BANKERS :)




Forsøk på sofaposering :P


fortsatt sofa.....


Og her har frøkna fått utlevert okse"muskelen" sin ;)
Bildet under ble så psycho at jeg bare måtte ta det med!



Mmmmm...






Fra VOSS!
Kameraet mitt har jeg rota bort, så her kommer kun bilder fra mobilen. Men når det er sagt, kan egentlig ikke huske at jeg lusket rundt og tok bilder under stevnet. Satt mest med Agipro.

Under føler bilder av hvordan de tilberede smalahove på Smalahovetunet (?) på Voss. Visstnok er denne maskinen one of a kind!

Man tenner en liten flamme.....

..og tilsetter litt mer futt og dermed har en en "flammekaster". Det flammene rikosjerer fra under her er altså lammehodet... 


Fra venstre til høyre: ubehandlet - definitivt behandlet...


Og her har vi maskinen uten flammene igang, visstnok med mulighet for å sette på 15 hoder om gangen. 
Jeg talte ikke over for å si det slik..


Og her har vi funnet hotellrommet. Flipsen (med djelveløynene) har funnet sin midlertidige plassering mens tøtto gjør seg ferdig med alt som har med oppdateringer å gjøre :P

4 kommentarer:

Lindaen sa...

Wow! Her var der mye bilder! Flink bloggedame!
Har lagt ut en slags forhåpentligvis forståelig forklaring av disse etikettene i kommentarfeltet i bloggen min.

Vala sa...

*ler* Ja, det ble plutselig en liten oppsamling av mobilbilder som måtte publiseres alle på en gang! Så var det å finne kameraet da.... er sikkert noen der også ;)
Men ja, da skal jeg titte på bloggen din NU!

Lindaen sa...

Se der, ja! Fine skyer vettu! ;)

Vala sa...

Ja, de er absolutt å foretrekke :) Igjen, takker og bukker!!