mandag 2. oktober 2006

Brannslukning?

Ja, dette er vel sikkert noe jeg kommer til å relatere til resten av uken. Kanskje resten av måneden?
Meeeen, det jeg kan være glad for er at jeg nå har sikret endel av mine venner mange år med ekstra liv! Dere vet, en god latter forlenger livet? Mm, så Kamilla, Ak og Nette kommer til å få noen ekstra år ;)

Uansett, dagen startet iaf med å få tøtto på fritids. Det er høstferie og dermed er det ikke skole for tiden. Men etter at hun var vel levert, så var det å komme seg til byen og ta en kaffe med Kamilla.

Stedet var Chaos og kaffen var Mocca. Og latter er vel den beste måten å beskrive Kamillas reaksjon på mine helgeopplevelser! Men, så trengte hun en oppkvikker for å si det mildt!

Så var det utom på jobb, en liten gjesteopptreden hvor det seg hør og bør ble takket for fredagen og utgitt unnskyldninger til dem jeg trodde kanskje behøvde det ;) MEN, har vel en person igjen-må vel finne en passende tid kanskje? Men, samtidig, så er det ikke sikkert at vedkommende egentlig savner en "unnskyldning" heller? Usj, sånn sett hater jeg å være så "analytisk". Alt skal kvernes igjennom hodet femti ganger før jeg kanskje kommer til ro med det!
Men før jeg vet ordet av det, så er det ute av "hodet" igjen.

Ja, ja.. må sjekke ut en link fra AK nå. Kanskje jeg mekker nytt innlegg senere ikveld?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihihihi.. Hahaha.. Etter å ha mottatt en lettere "jeg-får-se-hva-som-skjer" melding klokken fire på morningen, blir det vel snarer "jeg-vet-hva-som-skjer"!!!
Hahaha... Men ikke for deg, åpenbart.. mohahaha... skal ikke hovere, snarere legge meg (med et glis), så vi tytes early-på-manyana-kvisten i morgen til morgentryne, Sofusboff, sigg og kaffe! As usual!

Vurderer forøvrig snart om min vekkerklokkefuskjon skal ikraftre som betalingstjeneste, med tillegg for psykoanalysene og il(d)samtaler?? ;o)Men, det er jo selvsagt BARE tull, for det er jo alt for deg min kjære! *knis*

Natta, vennen min.. Får ikke sove like lenge i morgen... Klæææææm

Vala sa...

Hrmfph.. kan jeg kalle deg en venn eller? Du er littegrann hoverende!
Og det går rett tilbake til mitt poeng om at det ville være "waste of time" om du skulle hatt en beiler! NEMLIG!

Vel, lese litt her jeg.. tror jeg...