fredag 8. desember 2006

Eksamen...igjen...

Mm, så var det Tingsrett.. Vel, det var dette med lesingen. Hvorfor skal det være så innihampen vrient å få til. Dvs. hvis man først setter seg ned med boken, så presses jo noen linjer inn i hodet. MEN, problemet er at det er fryktelig søvndyssende. Så hvis en ikke allerede har sovnet på sofaen (etter mat eller jobb eller tur eller noe), så sovner en av å lese pensum!! Hva er det for noe liksom :O Har fakultetet fått noen til å spraye på søvndyssende lettflyvende partikler som er kontrollert til å angripe oss i det vi forsøker å lese pensum???

Er iaf ganske så påfallende hvor trett en blir..... har INGENTING med denne leserens dårlige sovevaner å gjøre... og det er SLETTES ikke derfor jeg skal legge meg tidlig ikveld.. Er på vei nå faktisk. Og klokken er bare 23:15.

Mehn.... først må jeg bare få lastet ned noe på den stasjonære fordi ellers går vel resten av lesingen i vasken fordi jeg irriterer meg over at MediaCenter pc'en hakker og stotrer og går så jævlig tregt! IT guru'en er overbevist om at det er pga at jeg lastet ned en nyere driver til nettverkskortet... jeg aner ikke. MEN, når jeg har fått lastet ned en eldre driver, så får jeg enten bevist at han tar feil eller at han tar rett. Uansett, en "win-win" situasjon for mitt vedkommende *ler*

Imorgen kveld er det altså julebord med de andre gale ag menneskene. Det skal jo egentlig bli interessant å se dem i "normale" klær. Dvs. noen av dem har jeg faktisk spottet i sitt "vanlige" liv. MEN, ikke alle. Dessuten, det er en del av dem som er relativt sprø-så jeg tror kvelden kan bli sinnsykt artig. Iaf en del mer morsom enn hva julebordet med jobben var.

Sofus er igjen litt rar... dvs litt for kosetrengt med seg selv og sitt understell og pipende og distre på tur. Seff ikke noe i likhet med hvordan han var før. Men, jeg føler et sterkt behov for å få "kontroll" på det. Jeg kan ikke tillate at han tar styringen på den måten, som han forsøker seg på nå. Uansett, om det er bevisst (noe det neppe er) eller ubevisst.. Jeg må bli "jernkvinnen", uten noen flere likhetstrekk forøvrig håper jeg :P

Ellers hersker det glade kaos i heimen. Ikke er klesvasken tatt, ikke er noe funnet frem til imorgen kveld. Alt har gått rettet mot å være på jobben om dagene, lese om kveldene (*host*) og mekke ferdig "kostymet" til Aurora. De hadde forøvrig "generalprøve" i dag, og imorgen er selve avslutningsforestillingen. Et stk gira og spent frøken gitt ;) Verdens vakreste unge seff... helt objektivt selvsagt *ler*

Nei, jeg tror jeg må tusle i seng. Da vil jeg kanskje møte morgendagen med litt mer guts innabords til å foreta et dypere dykk i Falkangers Tingsrett UTEN å sovne over sidene... *krysser fingrene vilt her...*

Nattaklem til dere alle!!

*EDIT: kommentar til Cecilie... er noe som feiler "visual verifications" greien på siden:

Mitt problem er at jeg ikke finner den svarte buksen min.... kjipt som faen (eller "trist som faen" hvis jeg skal våge meg til å sitere en tulling...).

Men jeg disher vel opp med et eller annet imorgen håper jeg.. Kanskje det blir stressvasking på høyt plan? Aner ikke, men vet en ting-og det er at jeg ikke har råd til å kjøpe noe nytt iaf... Kanskje en tur på Fretex? Hmmm... kanskje det...

Ingen kommentarer: