søndag 18. februar 2007

Helg over på en-to-tre

For en gangs skyld, så følte jeg meg super-poppis (jada, kjenner litt på fjortenåringen inne i meg for tiden :P). Fredagen var i boks uansett hvem jeg skulle ut med. Det har vært snakk om ex kollegene fra SG, de nåværende kollegene på SG, date, Ingunn og tilslutt Paal. Sistnevnte dukker nærmest aldri opp med mindre man har truet ham, så da de to første gikk i vasken var Ingunn det beste! Hmm, bør moderere den der litt siden frøkna tross alt leser bloggen min hvert skuddår ;) Altså, Ingunn er ALLTID best! Sånn, da var den husfreden vernet, hehe...

Rekkefølgen ble Bocca, Havariet og KlarBar.. (eh.. jada). Førstnevnte tilbrakte vi 3,5 timer på (sånn ca etter hvert som øl'ene gikk ned.. aner ikke helt). Der "møtte" vi Kåre Conradi (hiiiii, vi har sett ti*** hans!), en eller annen fyr som kjenner meg-eller gjør han ikke det? Aner ikke, men han visste at jeg snakket østlandsk, eller visste han det? Merkelig fyr-ble helt satt ut jeg. Videre, fikk vi selskap av Olav og Jan Erik (eller noe i den duren). To stk MENN (altså, eldre fyrer), med litervis av gel i håret og merkelig nok kom champagnen på bordet. Heldigvis hadde de klasse nok til IKKE å gi oss noen glass, det ville vært skikkelig lavmålt! Så sånn sett, så gikk de litt bedre ut av situasjonen enn når de kom inn i den!

Ingunn var seff endel på melderen med Nicolay (familietelefonen må vite :P) og ekssjefen sin Morten. Som forøvrig også kjenner på fjortisen i seg ("Vi sitter inne"...).

Uansett, lang historie kort. Date estimerer sin ankomst til kl. 24. Jeg bestemmer at det er på tide å flytte seg til Havariet, for å få slått av en prat med Maria og de sjarmerende faste elementene på stedet. Date får beskjed om dette og endrer ruten sin.

Løp i en gammel klassekamerat, dvs kamerat er å dra det litt langt-men det er nå engang det det heter! Uansett, Erling. Drit artig å møte han igjen! Vanligvis, så flyr jeg i strupen på ham innen 3 minutter. Men denne gangen var det hyggelig. Kan det ha noe med å gjøre at fyren, sleip som en ål, proklamerer HØYT at jeg ikke så ut som en dag over 25? Tvilsomt siden dette egentlig ikke bryr meg, men dog-jeg er jo tross alt jente jeg også?

Date ankommer og jeg er relativt "brisen", date er edru. Han har sittet hjemme, edru og så funnet ut at NÅ tar jeg bussen til byen, edru. Ingenting galt med å være edru, men jeg var full og kjedet meg. Burde det ikke vært omvendt? At han kjedet seg fordi jeg var full og teit? Aner ikke, men uansett. Han er bygone nå (pr. kl. 18 eller noe ikveld).

Siden Havariet stengte så føyk vi opp på KlarBar. Altså, det ryktes at det skal være sinnsykt mange jusstudenter der.... så ingen jeg. Men altså, synet var noe "blurrete".. Kjipt å være så brisen (*host*).

Summasumarum, faktisk en super hyggelig kveld. Skulle ønsket meg et mindre element, men da fant jeg jo ut av det også!

Uansett, natt til lørdag nå og jeg føler at helgen har gått meg hus forbi. Men, det er jo tross alt bare en uke til neste helg. Hva er planene mine da? Aner ikke, det er det som er deilig!

Litt melankoli på slutten: Jeg har sagt fra meg modbiten min på Sonen.. Dødskjipt! Folkene der er så hyggelige. Men tross alt, det er lite hjelp i meg når jeg knapt har tid til å være der inne! Så vel, man må stå til ansvar. Men jeg håper jo at jeg får dillet mer der inne for det om. Men da uten mod hatten ;)

Sove godt folkens!

2 kommentarer:

Unknown sa...

HAHAHAHAHHA... Ikke rart du ikke så noen jusstudenter på klar bar så mange gutter som svermet for deg der oppe!! Nå er det jammen skuddår...knis knis. (kjente plutselig et stikk av fjortis der selv gitt)

Vala sa...

Ehem.. hvordan kunne du se om jeg var omsvermet når du tross alt hadde en bråte med klegg selv? Jeg bare spør jeg ;)

Fjortishumor, here I come!