lørdag 21. april 2007

Satan... masse rødvin og ønsket om et nytt liv....



Mådern bonder med Sofus "gi labb"...



Sissel bonder med Sofus



Gjengen, minus AK som da tydeligvis tar bildet :P



Neida, jeg ber ikke.. Men atte, jeg har sånne "lynkjappe" blunk når jeg drikker...eh...



Karl bonder med Sofus.. mens AK tydeligvis har røykt opp 10 pakningen sin og må ty til Måderns tobakk ;) Herlig med "ikke - røykere" gitt ;)

Er det ikke typisk at når en våkner med dundrende hodepine og skikkelig ullen følelse i munnen at det slår en at tiden kanskje er inne for et lite inngrep i sitt eget liv?
Vel, det slo iaf meg i dag tidlig. Tanken for til den tilsendte dvd'en som omhandler noe med "flat mage og sekspakning" eller noe i den duren. Hvor den dvd'en befinner seg, aner jeg ikke på skrivende tidspunkt. Men, den må da være et eller annet sted i nærheten av tv'en?

Anywho, tiltaket til å sette den på, legge seg ned og ta sit-ups er ikke slående fremtredende. Men snart må jeg komme igang med denne treningen. Ikke for noen ekstrem grunn, men fordi at mangel på trening begynner å irritere meg. Manglende tiltak har begynt å sive inn i livet mitt fra litt for mange vinkler! Og det virker som om jeg må komme meg opp på barrikadene og slå "det" tilbake. Det var bare å skaffe tiltak til å gjøre nettopp det dah :P

Ellers, jotakk, er i live etter gårsdagens rødvinsslabberas hos Mådern. Veldig hyggelig og artig sammensurium av gale jenter, gal pels og gale gutter ;) Mest var det vel snakk om "hundegalskap". Sofus ble nærmest kost ihjel, og så ut som om noen hadde tråkket på ham når han ikke fikk tildelt den hele og fulle oppmerksomhet. Videre, kveldens første latterkick var når Sofus gikk fra å være dønn rolig og veloppdragen (ja.. jeg vet, det høres helt sinnsykt ut! hehe), til å gå rett i taket ene og alene fordi KARL (Sofus sin nye venn, hehe) reiste seg fra sofaen. Det ble plutselig liv i stuen. Sofus hadde det dødsgøy, Karl var ikke helt på samme nivå og mente at det vitterlig gikk an å ta ting litt rolig og ikke minst, OPPFØRE seg... Men vi andre tørket lattertårer og sleit med å ikke pisse oss ut.....

Kameraet mitt irriterte nok en del mennesker for å si det mildt..(mest Sissel som fikk spader tror jeg ;)) Jeg snek meg til å filme bittelitt. Noe jeg selv mente igår at jeg hadde full kontroll på, men ved nærmere ettersyn idag, så aner jeg virkelig ikke hvordan jeg har klart å filme så sinnsykt på "halv åtte";) Hvis det skal bli sydd sammen en filmsnutt av dette, så må det vel også advares om faren for å få kink i nakken under seansen av bivånerne.

Men tilbake til rødvinsfyll.. Det er faktisk ikke så super artig som det kan høres ut som. Jeg ble møkk dritings! Og det kan jeg si med hånden på hjerte, fordi da jeg kom hjem og forsøkte å være på nettet tok jeg meg selv i å sitte med kun et øye åpent. Mest sannsynlig, fordi det andre øyet hadde gått og lagt seg.... Og når jeg endelig tuslet til sengs, så tok jeg likesågodt med meg en bøtte i tilfelle.. Jeg var virkelig IKKE i god form. Men atte, KAN det ha noe å gjøre med at jeg kun hadde inntatt en burger igår, en burger som tilsammen ble "frokost, lunsj og middag" i ett liksom? Mest sannsynlig.. noe som bringer meg tilbake til dette med å "starte et nytt og bedre liv" (hihi.. skjer nok aldri).

MAT skal SPISES ofte NOK til AT man KAN drikke EN flaske RØDVIN uten Å bli SNYDENS!!!

Vel, ja.. noe i den duren ihvertfall ;)

12 kommentarer:

Sissel sa...

Dette synes jeg er like fantastisk hver gang; jeg tror faktisk at folk er veldig edru, jeg. Som med deg i går, men som jeg nå leser tydeligvis ikke var tilfellet. Nuvel. Men koselig med rødvinsfyll, og den pelsen din er bare så søt! Heretter skal det bli en ny ting; "ta med vin og husdyr - helst hund"

Men apropo nytt og bedre liv, det hørtes veldig slitsomt ut. ;p

Vala sa...

Nytt og bedre liv høres ALLTID slitsomt ut.. og det er det også, det er jo tross alt derfor det sjeldent blir noe av *ler*

Seriøst.... du må da ha fått med deg hvor lite "tilstede" jeg var? Jeg følte meg som en ravende idiot der jeg ble trukket hjemover inatt... Pinlig hvis noen så meg liksom. Dessuten, jeg gikk igjennom mich. krohnsgate, noe som tilsier at jeg var rimelig klar for å ta en fight med første og beste narkis som plaget meg. Flaks for dem at de var innendørs ;)

Sissel sa...

Nei, faktisk ikke. Eller, jeg fikk jo med meg at du var sliten og sånn da, men ikke helt fjern. Hmm. Nuvel, men så skal det jo ikke så mye til før jeg er smoosh i hodet.

Hehe, trukket hjemover - i såfall er du ikke den første hundeeieren som henger som et slips etter bikkja si. ;) I tilfelle overfall (bank i bordet) så har du jo store, sterke, skumle Sofus som skjold da. ;p

Anonym sa...

Eg gir meg ende over, pelsen på fest! Jaja, han tar vel ikkje meir skade enn.... tjihii
Men litt rødvinsfyll er kjekt, utenom dagen etterpå, då er det tross alt bedre med øl.. altså dagen etterpå. Men no skal eg spise pasta og scampi, lage kake og få søndagsbesøk og kose litt med kjæresten før eg er tilbake i byen! Vi snakkes snart!

Vala sa...

LINE!

"han tar vel ikkje meir skade enn.... "... Enn HVA? Hehe, han tok nok ingen skade whatsoever faktisk. Så lenge han fikk kos, så gikk det greit. Og for å si det slik, jeg angra nesten på at jeg tok ham med. Fordi det var jævlig vanskelig å snakke med Sissel eller Mådern liksom.. De bare "kooooozekoooooozekooooooze" hele tiden :O

Anonym sa...

Så ut til å være en bra bursdagsfeiring det der. Kjekt at Sofus fikk være med å kose seg og..Regner med han hadde forsvart deg hvis det hadde dukket opp noen skumle menn i gaten;)
Trene i morgen da?

Vala sa...

Var jo ikke akkurat bursdagsfeiring da. Mer en "et eller annet" feiring ;) Men skjønner jo at tittelen kunne forvirre *ler*

Joa, tror nok Sofus hadde slikket de ihjel, hvis noen angrep meg. Spørs om de ikke hadde stukket av før ham kom til det punktet ;)

Trene ja, klart det! Må jo det når jeg har sjansen!

Sissel sa...

Hehe, akkurat det kan jeg være enig i. Det var lite Vala den første halvtime, og mye bonding med Sofus i steden. Men voffsen hadde det fint på fest han. Volumet på anlegget føyk ikke i været før etter Vala og pelsen gikk. Så da så. ;)

Vala sa...

Hva?! Skrudde dere opp volumet etter at jeg gikk? Også jeg som satt og peste på at det var så jævlig lav lyd også da! *snurt*

Anonym sa...

Der ser du, må ikke drikke en hel flaske rødvin på tom mage, går glipp av mye da.

Sissel sa...

Hehe, naboen kom jo etter at du gikk. Naboen på andre siden av bygget, til og med. ;)

Vala sa...

Du kødder Sissel! Hvorfor har ikke noen sagt dette til meg før? Ak har ikke sagt noe, hun bare maste om at alt fortsatte så roooolig!!
Vel, hun ville vel holde meg mer eller mindre fornøyd tenker jeg, hihi...