mandag 9. april 2007

Uoffisiell på Varden og første filmklipp!!!

Altså, var ingen mening å stille med Sofus. Men vi stilte opp, Aurora, Sofus og jeg kun for å ta bilder, være sosial og kose oss. Underveis, så tilbød Dorte med å låne Nille og Monica lånte meg Merete.

Først ut var Nille. Denne godsaken var veeeeldig glad i go'saker. Men hun var ikke videre sikker på om de jeg hadde kunne være likegode som de Dorte har ;) Så "bonding" perioden før start var vrien siden Nille fokuserte noe enormt på Dorte. Men herregud, vi har knapt blitt introdusert tidligere, Nille og meg altså *ler*

Løpet gikk greit det, hvis en ser bort ifra da jeg stupte kråke over Nille etter Mønet fordi jeg trodde at hun ville suges bort til tunellen, mens hun enten lurte på hva hun skulle gjøre ELLER at hun ville ha godbit (som da var i høyre hånd... ). Uansett, det gikk jo greit! Frøkna var ikke uvillig til å la meg lede akkurat.

Så kom Monica altså og "tilbød" meg å løpe med Merete på nybegynner. Og FAEN! Det var så artig! Har jo sett frøkna øve med Monica tidligere, den hunden suger farten noe genialt! Og det endte med bare en riv (feil og evt. vegringer aner jeg jo ikke siden vi var "prøvekaniner" ;) Men hmmm, la meg se.. kan være at det skjedde, det vil nok utelukkende være min feil - uerfaren handler vettu..)

Vi forsøker oss..... Merete og meg HER:




Tok endel bilder som kommer under fortløpende under!

Rune og Skip!






Pito

Beklager det ufokuserte bildet, men det var bare fullstendig genialt!





Dorte og Luke






Egentlig blir det vel feil å si "Dorte" siden vi tross alt bare ser bena av henne.. men, det er utelukkende "fotografens" feil ;)


Rune og Lexi!










Karoline og Mille




Anita og Tara!






Må bare sies, Tara hadde sitt beste løp EVER! Og det må jo si at Anita gjorde sin beste jobb hittil også :)


Simen og Tinka




Jim og Maria



Hihi... sjekk dommer Simon i bakgrunnen... *knis*




Line og Diesel






Monica og Birk!





Hehe, må flire da! Birk er så lydig at selv om han ikke hadde retning muren, så hoppet jo gutten likesågodt ;)



Og HER hopper Birk over muren!



Luke og Dorte igjen.. se så søte de er sammen :) De ligner nesten litt!



Vår eminente skriver, Sara!



Alt i alt var det glimrende gjennomført av gjengen på Varden (selvfølgelig!!! ;)) og en deilig måte å tilbringe siste fridagen på! Aurora er nok også enig selv om det ble ganske mange timer tilslutt. Men da hun attpåtil fikk Trudes premie (en godtepose), så var det bankers ;)

19 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for i dag. Du kan jo gå med alle hundene du:). Flotte bilder og, stjeler noen jeg og bruker i bloggen min.

Vala sa...

Hehe, vel, gå og gå fru Blom. Jeg trynte jo så det sang over Nille ;) Men joda, følte meg som en "multi" hundeeier der et øyeblikk ;)

Anonym sa...

Du må også sjekke www.batmay.com for invitasjon! ;)

May

Vala sa...

Eh, May... sist gang jeg rørte Bacardi så spøy jeg masse... Men siden jeg har bursdag på fredagen, så får jeg vel vurdere det hele ;)

Anonym sa...

Det er ikkje bacardi-tvang! :D

May

Anonym sa...

Si meg, videoen, er det du som er der?

Vala sa...

Jepp frøken Line. Det er meg.. hva tenkte du på?

Anonym sa...

Herregud, Vala! Takk skal du faan meg ha... Ikke føl deg for trygg i Hemsedal, for jeg skal ha kamera med meg OVERALT!!!

Hilsen Varden-diken

Vala sa...

Hihi... hmm, lurer på om jeg skjønner hvem dette er jeg *i tenkeboksen i et sekund*

Var jeg slem altså? Syntes du var veldig søt og konsentrert jeg da!

Anonym sa...

Nei altså, det er sjelden eg ser deg i full galopp, så eg kjente deg rett og slett ikkje igjen! Men en fin sprint :):):)

Vala sa...

Hihi.. ser du, jeg kan hvis jeg vil ;) Er gøy å løpe når det er vits i det liksom, mindre vits for meg å ta på joggebukser og ta en liten løpetur.. ser ikke helt greien der jeg.. Men det skulle jo du lære meg jooooooo..

Anonym sa...

Åhh skulle eg lære deg å jogge ja... No har eg jo slutta å røyke, så det burde jo gå bra!

Vala sa...

HAHA, jeg røyker OG løper jeg, så det så.. Men la oss ikke snakke om hvor lenge jeg kan løpe eller hvilken farge ansiktet mitt har etterpå

*plystre*

Anonym sa...

Fargen blå? Men no kommenterer du meg ikkje igjen på denne siden her, det her ligner en msn samtale *skratt skratt*
Løpehilsen fra meg!

Vala sa...

BLÅÅÅÅÅ, å nei du.. hva tar du meg for ;9 Jeg blir aldri mer heit enn "rød", så det holder for meg der gitt ;)

Vel, får løpe og kommentere bloggen din før du kommenterer kommentaren min et eller annet sted enn i denne posten....

*pes*

Sissel sa...

Nå har jeg sett filmen. Artig artig! Sjelden jeg har sett deg så entusiastisk! :)

Vala sa...

ey, meg entusiastisk... er vel det på enhver kollokvie *host* Dette burde jo du vite etter hele to stk med meg ;P

Nei, vet.. jeg er litt i bånn for tiden gitt.. Vanskelig å juble over jussen liksom.

Sissel sa...

Ja, men jeg mener det er forskjell på entusiamse og våre heller lettere nervøse sammenbrudd på kollokviene like før eksamen! *ler*

Tror nok vi er flere som deler den lille bølgedalen der, selv om det kanskje kan virke som at vi har futt i ræva,...

Vala sa...

Hm, bølgedal ja.. tror jeg fremdeles er nedenunder jeg da. Hvordan komme seg opp frøken?